Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Ivan
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • dragomir

    15. jul 2023 | 11:53

    pa velika vecina trecih zemalja zabranjuje uvoz starih automobila i sad ono nećeš ti mene otkaciti nego ja cu tebe

  • Flying Squirrel

    14. jul 2023 | 15:28

    u Srbiji biće kao na Kubi voziće se automobili 70 godina stari automobili zato što polovni iz evrope nemogu da se uvezu

  • Mihajlo

    14. jul 2023 | 13:54

    Krajnji cilj ovih mera jeste sto manje posedovanja vozila a sto vise iznajmljenih. Kakav CO2 i bakraci...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA