
Ove marke bi mogle prve da nestanu: Auto industrija na istorijskom udaru
Ovo su teška i turbulentna vremena za veliki deo evropske automobilske industrije. Istorijski brendovi, poput Volkswagena, videli su i bolje dane.
Istina je da VW nije jedina nemačka kompanija koja se suočava sa ozbiljnim finansijskim poteškoćama. Drugi, poput BMW-a i Mercedes-Benza, iako u manjoj meri, takođe prolaze kroz izazovne periode.
To zabrinjava nemačke građane, što je pokazalo istraživanje sprovedeno u zemlji od strane konsultantske firme Simon-Kucher.
Prema novoj automobilskoj studiji te nemačke kompanije, više od polovine nemačkih građana strahuje za budućnost istorijskih brendova.
Konkretno, zabrinuti su da bi ovi brendovi mogli nestati sa tržišta, a razlozi koje navode su jasni: brza dinamika na polju električne mobilnosti, inovacije (brzina i troškovi), novi kineski konkurenti i evropski zahtevi za održivim razvojem.
Istraživanje, koje je uključivalo anketiranje ispitanika (građana) u Nemačkoj, pokazuje koji su brendovi ugroženi u očima javnosti.
Čak 28 odsto ispitanika veruje da će Daihatsu uskoro nestati. Oko 20 odsto smatra da je Opel u ozbiljnom riziku.
Zatim slede drugi, poput Chevroleta (treće mesto), dok Fiat i Audi dele četvrto mesto, piše Hak Revija.
Iza njih su Suzuki (šesto mesto), Ford (sedmo), BMW (osmo) i Kia (deveto).
"Etablirani brendovi suočavaju se sa izazovom očuvanja svog opstanka. Bez prilagođavanja, tradicionalni nemački brendovi rizikuju gubitak tržišnog udela i poverenja", rekao je Matijas Rajmer, partner u konsultantskoj firmi Simon-Kucher, povodom objavljivanja ove studije.
(Telegraf.rs/Hak revija)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Sexo
To ispitivali u Kini Prije ce oni nestati vec AUDI i BMW
Podelite komentar