Godišnji sastanak Bosch Car Service mreže

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 4 min.
  • 0

Inovacije, edukacija i preporuke u korak sa razvojem automobilske industrije

U organizaciji kompanije Bosch, vodećeg globalnog dobavljača tehnologije i usluga i njene divizije Mobility Aftermarket, održan je godišnji sastanak Bosch Car Service mreže (BCS), u prelepom okruženju Sokobanje. Ovaj, sada već, tradicionalan skup okupio je veliki broj partnera i predstavnika BCS servisa iz Srbije i Crne Gore, potvrđujući snagu, zajedništvo i kontinuirani razvoj mreže koja već godinama postavlja standarde kvaliteta u oblasti servisiranja vozila.

Sastanak je bio prilika da se sumiraju rezultati iz prethodnog perioda, najave nove inicijative i fokusira pažnja na ključne teme koje oblikuju budućnost automobilske industrije i servisnog sektora. Kroz niz prezentacija i diskusija, akcenat je stavljen na digitalne alate, nove tehnologije i razvoj veština, a atmosfera je bila profesionalna i inspirativna, baš onakva kakva vlada u Bosch Car Service zajednici.

Digitalna transformacija servisa: WOM i Google Business Profile kao ključni alati

U savremenom poslovanju, digitalna prisutnost postaje jedan od ključnih činilaca uspeha. Tako da je jedna od centralnih tema sastanka bila predstavljanje i pokretanje WOM (Workshop Order Manager) programa u Srbiji i Crnoj Gori. Reč je o sveobuhvatnom sistemu dizajniranom da unapredi efikasnost, optimizuje procese i podigne standarde poslovanja unutar svakog servisa. Implementacijom WOM programa, Bosch Car Service mreža teži ka:

Poboljšanoj organizaciji: Standardizovani procesi rada, od prijema do predaje vozila korisniku, uz osiguravanje doslednosti i kvaliteta. Većoj efikasnosti: Korišćenje najsavremenijih alata za planiranje i upravljanje procesima unutar radionica, čime se smanjuju čekanja i povećava produktivnost. Unapređenoj komunikaciji: Kreiranje transparentnog okruženja za servise, uz jasnu i pravovremenu komunikaciju o preporučenim radovima, nabavci neophodnih rezervnih delova i statusu vozila

„Uvođenje WOM programa je strateški korak koji će našim servisima omogućiti da budu još konkurentniji i efikasniji u turbulentnom okruženju auto-industrije. Verujemo da će ovo biti prekretnica koja će dodatno učvrstiti našu poziciju lidera na tržištu,“ istakao je Bratislav Kocić direktor prodaje Mobility Aftermarket za Srbiju i Crnu Goru.

Poseban fokus stavljen je i na Google Business Profile, koji pruža serviserima direktan kanal komunikacije sa korisnicima, mogućnost prikupljanja recenzija, aktuelnih informacija i praćenje statistike ponašanja korisnika. Učesnicima je prikazano kako pravilno optimizovan Google profil može direktno doprineti povećanju broja poseta servisu, kao i boljem pozicioniranju na tržištu.

Fokus na budućnost mobilnosti: Električna vozila i edukacije za servisere

Sa sve većim brojem električnih i hibridnih vozila na putevima, serviseri se suočavaju sa izazovom, ali i prilikom da budu u korak sa novim tehnologijama i prošire svoje kompetencije. U okviru prezentacije o tehničkim treninzima, posebna pažnja je bila posvećena upravo servisiranju električnih vozila, njihovim specifičnim i sigurnosnim procedurama. Predstavljene su najnovije Bosch tehnologije u ovoj oblasti, kao i pristup obuci koji omogućava članovima BCS mreže da u svakom trenutku budu spremni da odgovore na zahteve tržišta bez obzira na tip vozila. Na ovaj način Bosch Car Service mreža nastavlja da bude sinonim za pouzdanu i profesionalnu uslugu i za tradicionalne i za najmodernije automobile.

Specijalan gost: Darko Gigić objektivan glas iz sveta industrije automobila

Jedan od najinteresantnijih trenutaka skupa je bilo gostovanje novinara redakcije SAT, Darka Gigića. Darko je sa prisutnima podelio zanimljivosti i detalje o načinu ocenjivanja kandidata, kriterijumima koji se primenjuju pri izboru za Srpski Automobilski Trofej, i sve većem uticaju ovog izbora na odluke vozača u Srbiji.

Poseban značaj ovoj temi daje činjenica da je Bosch generalni sponzor ovog izbora, čime potvrđuje svoju posvećenost kvalitetu, inovacijama i bezbednosti u automobilskoj industriji. „ Kada imamo podršku tehnološkog lidra kao što je Bosch, znamo da radimo pravu stvar. Bosch je partner koji ne samo da razume automobilsku industriju, već i aktivno doprinosi njenom unapređenju.“- istakao je Darko.

Priznanja i jubileji: Poštovanje posvećenosti i lojalnosti

Tradicionalno, godišnji sastanak bio je i prilika da se istaknu oni koji su kroz godine rada pokazali izuzetnu posvećenost, kvalitet i lojalnost mreži kao i posebne rezultate. Uručene su nagrade najuspešnijim servisima i to u nekoliko kategorija. Ove godine nagrađeni su: BCS „ Annus“, BCS „ Auto Beba“ i BCS „ Intermobile“.

Takođe, uručena su i jubilarna priznanja članovima koji dugi niz godina doprinose rastu i ugledu Bosch Car Service mreže u Srbiji. Jubilarna priznanja dodeljena su servisima: BCS „ Annus“, BCS „ Todorović“, i BCS „ Shop Centar“ za deset godina provedenih u BCS mreži.

Ova priznanja nisu samo simbolične nagrade, ona su potvrda profesionalnosti, truda i stalnog ulaganja u unapređenje usluga, što korisnici prepoznaju i cene.

Bosch Car Service- partner na duge staze

Bosch Car Service mreža kod nas danas obuhvata veliki broj sertifikovanih servisa, koji pružaju visokokvalitetnu stručnu uslugu uz tehničku podršku i pristup najnovijm dijagnostičkim alatima. Deo su globalne mreže koja broji 16.000 servisa u preko 150 zemalja. Kao deo globalnog lidera u automobilskoj tehnologiji, Bosch Car Service mreža nudi sveobuhvatne usluge održavanja i popravki za sve marke i modele vozila, koristeći najsavremeniju dijagnostičku opremu i originalne rezervne delove.

Godišnji sastanak Bosch Car Service mreže u Sokobanji još jednom je potvrdio snagu, inovativnost i posvećenost kvalitetu koji karakteriše Bosch. Uz implementaciju WOM programa, kontinuirano ulaganje u edukaciju i primenu najmodernijih tehnologija, BCS mreža je spremna da nastavi da postavlja standarde u auto-servisnoj industriji i ostane prvi izbor svih vozača.

Video: Dugotrajne memorije – kako napraviti rezervnu kopiju nepodržanih medija

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA