≫ 

Esports organizacija OG i BMW sklapaju partnerstvo

  • 0
og-bmw-1 Foto: BMW/OG

Dvostruki TI šampioni su zvanično najavili partnerstvo sa čuvenim proizvođačem luksuznih automobila i motorcikala, BMW. Ovo je ogroman korak za OG, koji je već toliko toga postigao na profesionalnoj esports sceni.

BMW je početkom 2020. godine inicirao svoju ''United in Rivalry'' kampanju, ostvarivši jake veze na profesionalnoj League of Legends sceni. BMW je danas proširio svoj uticaj i na Dotu 2, i pružio dobrodošlicu jednoj od najjačih Dota 2 ekipa svih vremena.

OG je postao 6. član BMW porodice, pridruživši se čuvenim organizacijama Cloud9, FNATIC, FunPlus Phoenix, T1 i G2 Esports. Uz dobro prepoznatljiv Red Bull logo, njihovim dresovima će se od danas naći i zaštitni znak BMW-a.

BMW Esports će predstaviti OG Esports tokom svoje ''Heroes of Rivalry'' kampanje, koja vaše omiljene esportiste upušta u specijalnu avanturu, ilustrovanu u klasičnom manga stilu. U planu je ukupno 8 epizoda Heroes of Rivalry kampanje, koje će BMW Esports redovno deliti na socijalnim mrežama i njihovoj zvaničnoj stranici.

OG će za samo nekoliko dana zaigrati u gornjoj diviziji evropske regionalne DPC lige.

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA