Ni Riot nije mogao da odoli: Kladionice sada mogu da sponzorišu LoL i Valorant timove

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Riot Games je zvanično dozvolio profesionalnim timovima da sklapaju partnerstva sa kladionicama, čime je okončana višegodišnja zabrana ove vrste prihoda u njihovim igrama. Nova pravila važe za League of Legends i Valorant, ali isključivo na teritoriji Amerike i EMEA regiona, uz mnoštvo uslova i ograničenja.

Riot je na društvenim mrežama objasnio da im ovakav pristup omogućava veću kontrolu nad tržištem klađenja koje ionako već postoji, a na ovaj način će dobiti i bolji uvid u ilegalno klađenje, nameštanje mečeva i druge zloupotrebe.

„Klađenje u sportu, a sada i u esportu, svake godine privlači sve veći broj fanova. Prema podacima kompanije Sportradar, ukupna vrednost uplata samo za LoL Esports i Valorant Champions Tour iznosila je 10,7 milijardi dolara u 2024. godini. Problem, međutim, leži u tome što se čak 70% svih opklada u sportu dešava na neregulisanim tržištima. Zbog toga želimo da pažljivo i odgovorno pristupimo ovoj problematici“.

Šta Riot ovim podrazumeva? Prvo, kompanija je istakla da će tokom prenosa turnira zabraniti reklame koje promovišu klađenje, a pored toga neće dozvoljavati brending kladionica na dresovima igrača. Deo dodatnih prihoda koji Riot ostvari kroz ova sponzorstva biće uložen u tier-2 scenu, uključujući povećanje nagradnih fondova i uvođenje novih programa za trening i edukaciju.

Ova odluka dolazi u periodu kada se globalna esports scena suočava sa velikim finansijskim problemima. Najteže je pogođen severnoamerički region, gde su neke organizacije, poput Evil Geniuses, potpuno nestale sa scene, dok su druge, poput FaZe Clana ili TSM, značajno smanjile budžete.

Ključna pravila:

  • Svi sponzori (kladionice) će prolaziti kroz strogu proveru u skladu sa regulatornim, etičkim i internim standardima kompanije Riot.
  • Brending kladionica neće biti dozvoljen na dresovima igrača, tokom zvaničnih prenosa ni u Riotovim medijskim sadržajima (uključujući društvene mreže i strimove).
  • Kladioničarski brendovi mogu se pojavljivati samo na zvaničnim kanalima timova, i to uz jasno definisana pravila.
  • Riot će prikupljati i analizirati statistike klađenja u LoL-u i Valorantu radi praćenje sumnjivih aktivnosti.

Video: Nove blokade u Beogradu i drugim gradovima

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA