Četiri lekcije iz biznisa koje nas je naučio Leonardo Dikaprio

Uspeh je ono što se dešava ljudima koji se trude i svakodnevno rade na tome da budu bolji i zasluže najbolje. Kada ste u dilemi da li ste na pravom putu, uporedite svoje postupke sa postupcima uspešnih ličnosti

  • 0

Uspešni ljudi su uspešni sa razlogom. Bilo da se radi o glumcima, predavačima ili preduzetnicima, formula je ista.

Ubrzo nakon što je Leonardo Dikaprio osvojio dugo očekivanog Oskara, na portalu Inc. objavljen je članak koji objašnjava šta ja to što ljudi iz sveta biznisa mogu da nauče od ovog odličnog glumca koji je tek sada dobio priznanje koje je, po mišljenju mnogih, odavno zaslužio.

1. Izgled često ume da prevari

Dikaprio je započeo karijeru kao tinejdžer i oduševio je publiku u filmovima kao što su This Boy's Life i What's Eating Gilbert Grape. Međutim, najveću popularnost stekao je ulogom u filmu „Titanik“, koja ga je obeležila kao holivudskog lepotana. Ono što je mnogima promaklo u tim danima jesu njegove fantastične glumačke sposobnosti.

Lekcija: Ne dajte da vas nečiji izgled prevari. Procenjujte ljude po njihovom učinku, a ne po onome što vam prvo zapadne za oko. To važi i za osobe koje zapošljavate, podjednako kao i za klijente. Nikada ne znate koliko je uticajna osoba sa kojom razgovarate i zbog toga sačekajte da je bolje upoznate.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

2. Uvek za sebe tražite najbolje

Reputacija lepotana je trajala neko vreme, ali nakon toga Dikaprio je u javnosti počeo da ostavlja sliku zapuštenosti i nemara. Kada nije na snimanju, paparaci ga često slikaju sa puštenom neurednom bradom i upadljivim viškom kilograma. I pored tako opuštenog izgleda, on je nastavio da se zabavlja sa najpoznatijim manekenkama.

Lekcija: U poslovnom svetu je ovakvo samopouzdanje od presudnog značaja. Ako već niste, onda ćete sigurno u nekom trenutku doći u situaciju da vam ljudi govore da nešto ne možete postići. U tim trenucima je najvažnije da ostanete svesni toga koliko vredite i da ne dozvolite da vas njihove sumnje obeshrabre. Naprotiv, ako vam kažu da nešto ne možete, shvatite to kao znak da se radi o izvanrednoj prilici.

3. I srebrna medalja je u redu

Foto: Profimedia/SIPA USA/John Salangsang Foto: Profimedia/SIPA USA/John Salangsang

Nije uvek najvažnije biti prvi, a ponekad je srebrna medalja vrednija od zlatne. Pre nego što je konačno osvojio Oskara, Dikaprio je bio čak četiri puta nominovan i ostao nenagrađen. Međutim, on nije dozvolio da to negativno utiče na njega. Naprotiv, u svaku sledeću ulogu je ulagao sve više truda i, kao što vidimo, to se isplatilo.

Lekcija: I u biznisu je situacija slična. Očajanje i predaja bez borbe neće vas nikuda odvesti. Zato nemojte gubiti vreme na nerviranje zbog propuštenih prilika, grešaka ili gubitaka već uporno radite na poboljšanju i budite istrajni na putu ka svom cilju.

4. Društvena odgovornost

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

Iako se većina poznatih ličnosti izdaje za filantrope, malo je onih koji zaista pomažu ugroženima ili ulažu u ekologiju i zaštitu životne sredine. Jedna od najdarežljivijih poznatih ličnosti jeste upravo Leonardo Dikaprio. Naime, posredstvom svoje fondacije, uložio je preko 30 miliona dolara u različite društveno odgovorne projekte, a i u svom govoru na dodeli oskara podsetio nas je na opasnost od globalnog zagrevanja, koje „ne treba uzeti zdravo za gotovo”.

Lekcija: Kao i u privatnom, tako i u poslovnom životu, treba negovati vrline. Važno je da ovakve poteze ne pravite kako biste se reklamirali, već da biste zaista doprineli svom okruženju. Imidž kompanije će samim tim dobiti i humanitarni karakter, tako da nema potrebe da ga potencirate, već donirajte i učestvujte u humanitarnim projektima.

Uspeh je ono što se dešava ljudima koji se trude i svakodnevno rade na tome da budu bolji i zasluže najbolje. Kada ste u dilemi da li ste na pravom putu, uporedite svoje postupke sa postupcima uspešnih ličnosti, bez obzira na to kojim poslom se bave i videćete da je ono što ih povezuje jedinstvena volja i naporan rad. Ugledajte se na njih i krenite na svoj put ka uspehu.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA