Četiri društvene mreže koje bi kompanije trebalo više da koriste za marketing

Ukoliko niste sigurni koju biste od ovih društvenih mreža najbolje mogli da iskoristite za promociju svog brenda, dajte priliku svakoj i isprobajte ih jednu po jednu

  • 0

Marketing na društvenim mrežama postao je jedan od osnovnih načina za privlačenje klijenata i kupaca, ali i za širenje svesti o brendu ili kompaniji u celom svetu.

Ipak, prosečne kompanije za svoje oglašavanje još koriste samo nekoliko najpopularnijih mreža, kao što su Fejsbuk, Tviter, Instagram, Jutjub i Pinterest, čime potpuno zanemaruju veliki deo publike do koje mogu da dođu na nekim drugim, manje poznatim, ali ipak uticajnim, društvenim mrežama.

Pogledajte koje su četiri mreže pomoću kojih biste mogli da dođete do novih vernih potrošača:

Kuora (Quora)

Vrlo je verovatno da ovaj sajt čak niste ni smatrali društvenom mrežom, jer je koncipiran u formi pitanja i odgovora. Međutim, mnoge kompanije su baš u tom principu prepoznale odličan potencijal.

Korisnici Kuore postavljaju pitanja na koja im je potreban pouzdan odgovor i zbog toga vi imate mogućnost da kroz odgovor prenesete poruku, preporučite svoj proizvod, uputite publiku u karakteristike usluga koje nudite i, što je najvažnije, odvedete zainteresovane na svoj veb-sajt.

Snapčat (Snapchat)

Foto: Flickr/pestoverde Foto: Flickr/pestoverde

Možda će vas iznenaditi informacija da Snapčat ima oko 100 miliona aktivnih korisnika mesečno. Ukoliko vašu ciljnu grupu čine mlađe osobe, onda bi zaista trebalo da razmislite o promociji na ovoj društvenoj mreži.

Glavno oružije Snapčata su slike i video-snimci koji traju do 10 sekundi. Iako vam se to možda čini kao malo prostora za promociju, videćete da je to sasvim dovoljno ako se pametno iskoristi za objavljivanje kratkih uputstava, poziva za nagradne igre ili slično.

Vajn (Vine)

Vajn je društvena mreža poznata i kao „Instagram za video-sadržaje”. Svaki video-snimak traje šest sekundi i zapravo predstavlja korak više od statične slike.

Pošto vam za ove, Vajnove slike, nije potrebna nikakva posebna tehnologija, možete snimati kratke promotivne video-spotove, kojima ćete privući svoje mlade obožavatelje, i odmah ih objaviti.

Foto: AP/Tanjug Foto: AP/Tanjug

Jik-Jak (Yik Yak)

Jik-Jak je aplikacija bazirana na lokaciji korisnika, koja vam dozvoljava da pišete anonimne objave koje mogu da vide samo korisnici koji se nalaze na određenoj geografskoj udaljenosti.

Firme su, naravno to počele da koriste kako bi se promovisale i suzile ciljnu grupu na one koji se nalaze u blizini. Isprobajte i vi ovu aplikaciju.

Ukoliko niste sigurni koju biste od ovih društvenih mreža najbolje mogli da iskoristite za promociju svog brenda, dajte priliku svakoj i isprobajte ih jednu po jednu. Vrlo brzo ćete shvatiti koja od njih najviše odgovara vašim marketinškim potrebama, a na koje ste izgubili dovoljno vremena.

Ipak, imajte na umu da vam svaka društvena mreža može biti rudnik zlata ako znate kako da je iskoristite na pravi način. Naučite kako da ovladate društvenim mrežama i primetićete boljitak u svim domenima poslovanja.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA