≫ 

Ove četiri greške ne smete da pravite u komunikaciji s korisnicima

Mi ćemo vam predstaviti najčešće greške koje su oglašivači skloni da prave, a na vama je da pokušate da ih izbegnete

  • 0

Ako želite da se bavite ozbiljnim marketingom, važno je da pokrijete sve kanale komunikacije kroz koje možete doći do svojih pratilaca. Na prvom mesto su društvene mreže kao najkraći put ka ostvarenju vašeg cilja.

Međutim, dešava se da usled prevelike gužve i jake konkurencije neki brendovi jednostavno nemaju dovoljno raspoloživih sredstava za ravnopravnu borbu za naklonost. Tada je važno da razmotrite i druge opcije i načine da se ostvari kvalitetna digitalna strategija.

Mi ćemo vam predstaviti najčešće greške koje su oglašivači skloni da prave, a na vama je da pokušate da ih izbegnete.

Niste dovoljno edukativni

Dovoljno veliki izazov predstavlja potreba da se pred korisnike istupi bez sredstava za oglašavanje. Ako pritom sadržaj koji želite da im predstavite nema jasnu poruku ili informaciju koja bi njima značila i koja bi ih na neki način edukovala, budite sigurni da ćete brzo izgubiti njihovo interesovanje.

Bilo da se opredelite za pisanje bloga, snimanje video-materijala ili objavljivanje tutorijala na temu kako se nešto može napraviti ili uraditi, morate pružiti određenu informaciju koju će vaši pratioci moći da iskoriste.

Ne povezujete se

Morate dobro razumeti zašto se oglašavate ako želite da vaša poruka dođe na pravu adresu.

Objavljivanje radi objavljivanja ne znači mnogo, jer će se vaši sadržaji izgubiti u moru drugih koje brojni brendovi objavljuju svakodnevno. Ono što morate izazvati kod svojih pratilaca jeste potreba da se uključe i povežu s ostalima iz zajednice. Bez jake veze neće biti ni rezultata.

Načina da ovo postignete ima napretek. Zagolicajte im maštu. Postavite im pitanje, navedite ih da prokomentarišu određeni sadržaj, ostave svoj utisak ili jednostavno postanu deo zajednice vaših potrošača. Svaki njihov komentar će vam biti dragocen.

Foto: Pixabay Foto: Pixabay

Ne pratite promene

Digitalno poslovanje je nešto što se unapređuje iz sata u sat. Ukoliko niste u toku i ako ne znate koje korake morate preduzeti da biste ostvarili ono što ste zamislili, ispašćete iz igre.

Morate iskoristiti sve informacije do kojih dođete.. Ako ne pokažete ljudima da ste u stanju da pratite najnovije trendove i prilagođavate se u hodu, neće vam verovati ni da ste dorasli unapređenju sopstvenog biznisa.

Ne eksperimentišete

Morate biti hrabri. Ljudi žele da ih zaintrigirate. Oni vole da vide zanimljive poduhvate, nešto što niko do sada nije uradio, sveže ideje ili, jednostavno, poteze za koje drugi nemaju hrabrosti.

Budite dovoljno odvažni da eksperimentišete i pokažete ljudima da ste spremni da uložite dodatni napor.

Ovo su greške koje morate zaobići. Nemojte se opuštati i razmišljati samo o tome kako da ne upadnete u zamku, budite odvažni i potrudite se da vas ljudi primete. Nećete postići mnogo ako budete pokušavali da se sakrijete i na taj način izbegnete potencijalne katastrofe.

Krećite se među svojim korisnicima. Pokušajte da ostvarite kontakt sa što više pratilaca, saslušajte njihove komentare i primenite ih na posao koji obavljate. Upišite internet-marketing i osigurajte znanje uz koje ćete uvek umeti da iskoristite ono što je aktuelno.

Daljinac baner

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA