Svi korisnici Facebooka spadaju u jednu od ove 4 grupe: Saznajte kojoj vi pripadate!

- Društvene mreže su uključene u sve što radimo i većina ljudi ne razmišlja zašto nešto radi, ali ako ljudi mogu da prepoznaju svoje obrasce ponašanja, to bar stvara određenu svest - izjavio je Kris Bojl, jedan od autora ovog istraživanja

  • 1

Naučnici sa Univerziteta Brigam Jang sproveli su istraživanje korisnika Facebooka pomoću upitnika i otkrili da ljudi koji vreme provode na ovoj društvenoj mreži mogu da se podele u četiri grupe: stvaraoci veza, portparoli, selfiji i oni koji "vise pred izlogom".

Lajk je kriv za sve: Facebook sme da nas špijunira i prati čak i kada ga ne koristimo!

U grupu selfija spadaju oni koji koriste Facebook za sopstvenu promociju. Dele slike, snimke i novosti, ali samo sa ciljem da privuku pažnju i lajkove. Kris Bojl navodi da oni koriste Facebook da bi prikazali neku sliku o sebi, nezavisno od toga da li je tačna.

“Portparoli baš i ne dele stvari o sebi, ali žele sve da obaveste o tome šta se dešava. Guraju informacije, dele vesti i najave događaja, ali svoj profil uglavnom zanemaruju i prijatelje i porodicu obaveštavaju o novostima na druge načine. 

Stvaraoci veza odgovaraju na postove drugih i koriste Facebook da osnaže postojeće veze. Koriste Facebook kao produžetak stvarnog života s porodicom i prijateljima, rekao je autor Tom Robinson.

Oni koji 'vise pred izlogom', osećaju obavezu da budu na Facebooku, ali retko dele lične informacije. Oni žele da vide šta drugi rade i ponašaju se isto kao oni koji samo dođu da vide šta ima u izlogu.

- Društvene mreže su uključene u sve što radimo i većina ljudi ne razmišlja zašto nešto radi, ali ako ljudi mogu da prepoznaju svoje obrasce ponašanja, to bar stvara određenu svest - dodaje Bojl.

Daljinac baner

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA