≫ 

I Spotify se ugleda na TikTok: Nastavljaju sa testiranjem funkcija sličnim kineskoj aplikaciji

Spotify eksperimentiše sa još jednom novom “Discovery” funkcijom, nakon prošlonedeljnog testa “audio njuz fida” za podkaste

  • 0
Spotify, digitalna muzika, kompanija, logo, telefon Foto: Shutterstock

Aplikacija za striming muzike testira personalizovani fid na početnom ekranu aplikacije, koji će korisnicima predstavljati novu muziku kroz ono što Spotify zove “canvas loops” (to su oni GIF-ovi koji se nekada pojave kada slušate određenu pesmu).

Kao i TikTok, ove pesme i prateći GIF-ovi biće predstavljeni u vertikalnom video fidu.

Svakog dana će ovaj fid - koji se trenutno testira u Velikoj Britaniji, Irskoj, Australiji, Novom Zelandu i Kanadi - preporučiti 15 pesama. Ako vidite numeru koja vam se sviđa na ovom fidu, možete je dodati u svoju plejlistu, zapratiti izvođača ili je podeliti na svojim društvenim mrežama.

Kada je Spotify lansirao canvas 2019. godine, inicijalne reakcije su bile pomešane, ali kompanija je nastavila da forsira ovu funkciju, čak je otvorila tržište za umetnike da prodaju muzičarima ilustracije koje će se vrtiti na njihovim pesmama.

Spotify je tada tvrdio da je verovatnoća da će korisnici deliti pesme na društvenim mrežama bila čak 145% veća ukoliko je pesma imala canvas loop, odnosno prateći GIF.

Sada deluje da ova funkcija postaje centralna za Spotify.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA