
Spremite se, ogromna promena stiže na Facebook i Instagram: Nećete moći da je isključite
Meta je saopštila da od 16. decembra uvodi sistem koji koristi razgovore korisnika sa Meta AI asistentom da bi prikazivao personalizovane reklame i preporuke sadržaja na Facebook i Instagram.
Promena će najpre stići korisnicima u Velikoj Britaniji i Evropskoj uniji, a obaveštenja o novom načinu prikaza reklama počinju da stižu od 7. oktobra. Iz kompanije ističu da se podaci prikupljaju isključivo iz interakcija sa Meta AI i da korisnici ovu opciju ne mogu da isključe, mada neće uticati na one koji asistenta ne koriste.
Razgovori postaju novi izvor podataka za reklame
Razgovori o kupovini, putovanjima ili drugim interesovanjima sada će direktno oblikovati sadržaj koji korisnici vide, uključujući i predložene "Reels" video-snimke. Čak će i glasovne interakcije preko Ray-Ban pametnih naočara koje koriste Meta AI uticati na to koje će reklame i preporuke biti prikazane.
Ovaj potez pokazuje da Meta želi da poveže svoja ogromna ulaganja u generativnu veštačku inteligenciju sa osnovnim biznisom - oglašavanjem. Stručnjaci ocenjuju da će nova praksa doneti preciznije ciljanje publike, ali upozoravaju na dodatne rizike za privatnost korisnika, naročito u Evropi gde su propisi o zaštiti podataka strogi.
(Telegraf.rs)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Svarog
Blago nama sto nam zivot nije socijalna mreza i nemamo ih.
Podelite komentar