Spremite se, ogromna promena stiže na Facebook i Instagram: Nećete moći da je isključite

N. M.
N. M.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 1

Meta je saopštila da od 16. decembra uvodi sistem koji koristi razgovore korisnika sa Meta AI asistentom da bi prikazivao personalizovane reklame i preporuke sadržaja na Facebook i Instagram.

Promena će najpre stići korisnicima u Velikoj Britaniji i Evropskoj uniji, a obaveštenja o novom načinu prikaza reklama počinju da stižu od 7. oktobra. Iz kompanije ističu da se podaci prikupljaju isključivo iz interakcija sa Meta AI i da korisnici ovu opciju ne mogu da isključe, mada neće uticati na one koji asistenta ne koriste.

Razgovori postaju novi izvor podataka za reklame

Razgovori o kupovini, putovanjima ili drugim interesovanjima sada će direktno oblikovati sadržaj koji korisnici vide, uključujući i predložene "Reels" video-snimke. Čak će i glasovne interakcije preko Ray-Ban pametnih naočara koje koriste Meta AI uticati na to koje će reklame i preporuke biti prikazane.

Ovaj potez pokazuje da Meta želi da poveže svoja ogromna ulaganja u generativnu veštačku inteligenciju sa osnovnim biznisom - oglašavanjem. Stručnjaci ocenjuju da će nova praksa doneti preciznije ciljanje publike, ali upozoravaju na dodatne rizike za privatnost korisnika, naročito u Evropi gde su propisi o zaštiti podataka strogi.

(Telegraf.rs)

Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Svarog

    1. oktobar 2025 | 17:19

    Blago nama sto nam zivot nije socijalna mreza i nemamo ih.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA