8 stručnjaka od kojih ćete naučiti sve što morate da znate o marketingu - potpuno besplatno

Najlakši način da postanete ekspert u marketingu bez potrošenog dinara

  • 1

Marketing zahteva iskustvo, kreativnost i poznavanje najnovijih trendova. I dok ne postoje prečice za sticanje više iskustva, postoji pogodan način da dobijete inspiraciju za svoje kreativne kampanje.

U tome može da vam pomogne praćenje najboljih. Portal „Enterpreneur“ napravio je listu trenutno najboljih i najuticajnijih eksperata, na koje bi trebalo da obratite pažnju ako želite da se u 2018. godini bavite digitalnim marketingom.

Nil Patel

Foto ilustracija: Telegraf, Pixabay

Nil Patel je uspešan preduzetnik, delimično zahvaljujući njegovoj posvećenosti inovativnom marketingu. Osnivač je nekoliko portala, kao što su „Crazy Egg“, „Quick Sprout“ i „KISS Metrics“.

Patel se specijalizovao za analitiku i pravljenje konverzija. Ako želite da poboljšate ukupne performanse vašeg sajta, on je čovek kog treba da pratite. Sem što ima svoj blog, redovno piše i za portale kao što su Inc, Fast Company, Forbes, TechCrunch i naravno Entrepreneur.

Said Balki

Said Balki je nagrađivani preduzetnik i osnivač „Avesome Motive“, kompanije koja stoji iza popularnog softvera za optimizaciju konverzija „OptinMonster“ i najveće analitike za WordPress, „MonsterInsights“.

Njegove alatke se koriste na više od četiri miliona web stranica, uključujući i „Bloomberg“, „Intuit“, „DigitalMarketer“ i još mnogo njih. Osnivač je WPBeginnera, najvećeg besplatnog sajta za kreiranje WordPress sajtova, pokrenutog pre skoro decenije.

Balki redovno govori na poznatim marketinškim događajima, uključujući: Affiliate Summit, Traffic & Conversion Summit, Social Media Marketing World i još mnogo toga.

Meri Smit

Meri Smit je vrhunski marketinški stručnjak za Fejsbuk i lider u svetu društvenih medija. Napisala je više knjiga i bila je glavna govornica na nekoliko ključnih događaja, gde je delila scenu sa uticajnim ljudima kao što su Toni Robins, Ričard Branson, pa čak i dalaj-lama.

Tamara Meklijari

Tamara Meklijari je osnivač i direktor „Thuliuma“, marketinške kompanije koja radi sa veštačkom inteligencijom (AI) i društvenim medijima kako bi omogućila brendovima da rastu i razvijaju se u B2B sferi poslovanja (poslovanje kompanije sa kompanijom). Uticajna je u domenima veštačke inteligencije, mašinskog učenja i marketinga, i ona je definitivno osoba koju je neophodno da pratite ako želite da budete u toku sa najnovijim marketinškim trendovima.

Rand Fiškin

Foto: Pixabay.com

Fiškin je osnivač i bivši izvršni direktor marketinške i softverske kompanije Moz, koji je jedan od najvećih autoriteta za optimizaciju sajta (SEO). Ovaj posvećeni preduzetnik redovno govori na prestižnim konferencijama koje se tiču optimizacije. Autor je više knjiga, uključujući „Inbound Marketing i SEO: Insights from Moz Blog“. On i dalje redovno piše za blog Moza, pa tu i pokušajte da pratite njegov rad.

Sem Mekroberts

Sem Mekroberts je autor bestselera „Screw the Zoo“, kreator „SEO Simplified“ i izvršni direktor kompanije „VUDU Marketing“. Piše za Inc i Entrepreneur i radi kao konsultant nekih od najvećih svetskih kompanija u oblasti onlajn marketinga. Redovno se pojavljuje kao gost u potkastima koji su posvećeni  marketingu i preduzetništvu, gde deli svoje znanje o digitalnom svetu. Takođe i živi život „digitalnog nomada“, koji putuje po celom svetu sa svojom porodicom dok radi poslove „na daljinu“.

Lari Kim

Lari Kim je stručnjak za kampanje „plaćanje po kliku“ (PPC) i poznat je kao osnivač WordStreama. Napisao je četiri nagrađivane knjige i redovno doprinosi sajtovima kao što su Forbes, Inc i Land Search Engine.

Asif Kan

Asif Kan je marketinški stručnjak i osnivač i predsednik udruženja „Location Based Marketing Association“ (LBMA). On vodi potkaste za LBMA u kojima govori o marketingu zasnovanom na lokaciji, kao i o novim i predstojećim tehnologijama, poput prepoznavanja lica i proširene realnosti (AR).

Ako i vi želite da postanete profesionalac u digitalnom marketingu, sva potrebna znanja i veštine možete da steknete i putem specijalizovanih edukativnih programa, koji su dostupni i kod nas. Više o takvim obukama možete da saznate na ovom linku.

Daljinac

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Srbenda

    22. februar 2018 | 09:13

    Niko vam nece reci kako da uspete, to morate sami da shvatite, to vam je moj jedini i pravi, iskreni savet.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA