0

Twitter: Evo kako da postanete viralni i ostanete popularni

Zvuči kao težak zadatak, ali uz ove savete vam je viralnost zagarantovana

Twitter, Tviter, Tech
Foto: Pixabay.com

Iako mnogi smatraju da je istinita tvrnja da Twitter polako, ali sigurno pada u treći plan, pored mnogih drugih društvenih mreža koje ljudi koriste, s vremena na vreme se ipak desi da se opet pojavi neka iskra popularnosti koja ponovo podstakne interesovanje za ovu platformu za mikrobloging.

Baš zbog toga veliki broj brendova i pojedinaca i dalje koristi ovaj način da iskaže svoje mišljenje.

Uspeh marketinške kampanje mnogi mere isključivo konverzijama, odnosno konkretnim akcijama pratilaca koje su dovele do prodaje. Međutim, kada je Twitter u pitanju, lajkovi i podeljeni sadržaji su ti koji se računaju. Zato je važno da na vreme preduzmete sve mere kako bi se svest o datoj kampanji ili temi što više raširila.

Ukoliko ne znate kako to da učinite, daćemo vam nekoliko saveta uz pomoć kojih možete da ostvarite popularnost i dođete do viralnosti na ovoj platformi.

Takmičarski duh

Foto: Pixabay.com

Prošle godine Karter Vilkerson, potpuno nepoznati Amerikanac, pisao je na Twitter čuvenom lancu restorana brze hrane Vendis (Wendy’s) pitajući ih koliko je retvitova neophodno da bi dobio jednogodišnju besplatnu zalihu piletine. Ovaj brend je u šali napisao „18 miliona“ i to je probudilo takmičarski duh u Karteru.

On je podelio odgovor i zamolio ljude da mu se pridruže u postizanju traženog broja retvitova. Njegov tvit retvitovali su i poznati, pa je priča došla čak i do samog predsednika Sjedinjenih Američkih Država, koji je sa svog naloga pružio podršku. Vendis je naravno obezbedio piletinu za Kartera, a ovo je samo dokaz da brendovi vole posvećene pratioce.

Pristup iza scene

Jedan od najretvitovanijih tvitova svakako je onaj sa čuvenim selfijem američke komičarke Elen Dedženeris. Naime, reč je o fotografiji napravljenoj za vreme dodele Oskara pre nekoliko godina na kojoj se ona nalazi sa nekoliko najpoznatijih holivudskih zvezda. Naravno, ne možete potpuno da sledite njen primer, jer Bred Pit i Dženifer Lorens nisu svima dostupni za fotografisanje, ali ono što možete da naučite od nje jeste da ljudi vole da vide šta se dešava iza scene i da su uvek zainteresovani za prenos uživo. Otkrijte im detalje koji im inače ne bi bili dostupni.

Emocije

Iako bi brendovi trebalo da budu neutralni i sama kompanija ne predstavlja jednu osobu, nekada je važno da pokažete da iza nje stoje živi ljudi, sa emocijama, koji su spremni da učine nešto za dobrobit svih.

Zato se ne libite da s vremena na vreme reagujete na određena goruća pitanja i da pokažete emotivnost i humanost u datim situacijama. Ljudi će se osetiti bliže vama u tim trenucima i tako ćete steći njihovu lojalnost i poverenje.

Dobročinstvo

Foto: Pixabay.com

Ukoliko se opredelite da krenete ovim putem, morate to činiti iskreno i posvećeno, jer se u takvom kontekstu lažiranje nikako ne toleriše.

Uzmite dobar primer brenda Pedigre, koji se bavi proizvodnjom hrane za kućne ljubimce. Nedavno je ovaj brend objavio tvit u kojem kaže da će za svaki retvit koji on dobije dodeliti jednu porciju hrane životinjama koje su napuštene i žive na ulici.

Tom prilikom nahranjeno je 210.000 pasa lutalica, a ovaj brend dobio je daleko veću vidljivost i poštovanje javnosti nakon takvog čina.

Naučite kako

Da biste mogli da procenite kada je najbolji trenutak da učinite nešto dobro, da napravite potez koji će ljudi pamtiti i da steknete njihovo poverenje, važno je da imate barem osnovno poznavanje komunikacija i odnosa sa ciljnom grupom. U tome vam neće biti od pomoći kratki kursevi, na koje ćete samo potrošiti novac i vreme, već odvojite barem godinu kako biste savladali sve neophodne tehnike i alate za ovaj posao.

Upišite obuku za internet-marketing i napravite korak ka karijeri iz svojih snova i ka sledećem viralnom postu koji će odjeknuti na celom internetu.

Tagovi: Digital, Edukacija, Internet marketing, posao, retvitovanje, saveti, Strategija, Tviter, twitter, Uspeh, viralnost

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Otkrivamo kako funkcioniše najnovija tehnika napada na bitcoin „Dust Attack“ - i kako da ga sprečite

Uskoro će svaki vaš CV prvo čitati veštačka inteligencija i određivati da li ste dovoljno dobri za određeni posao, ali i govoriti vašem šefu da je došlo vreme da vas nagradi

Zašto su PR menadžeri zaljubljeni u svoj posao? Uspešni otkrivaju šta im ne da da napuste posao

Dođite na izložbu profesora i studenata FSU u Galeriji „X Vitamin” – ulaz je besplatan!

BESPLATAN WEBINAR: Naučite kako se kreiraju uspešne SEO kampanje

Značaj obrade informacija na tržištu kripto valuta

4 navike uspešnih pisaca marketinških sadržaja

Zašto je važno u koju će osnovnu školu ići vaše dete?

SRBIJI NEDOSTAJE 30.000 IT STRUČNJAKA – Sada je najbolje vreme da započnete IT karijeru

Decentralizacija platformi za trgovanje kripto valutama

Ovih 8 marketinških taktika će obeležiti 2019. godinu

U OVOME SMO NAJBOLJI: Srbija prva na svetu po broju frilensera!

Koliko su platforme za kripto valute osetljive na hakerske napade?

Kako postati glumac u Srbiji?

Živeti od umetnosti? Da, moguće je! Evo zašto bi trebalo da postanete grafički dizajner

IZUZETAN USPEH NAŠE DECE: Matija i Jana među 3% NAJBOLJIH KEMBRIDŽ učenika NA SVETU, a pored toga stižu da osvajaju medalje u veslanju i golfu!

Besplatna tribina za nastavnike i roditelje: Kako kontrolisati asocijalno ponašanje dece?

Kakva je budućnost blockchain tehnologije?

Želite da postanete programer? Stručnjak iz Majkrosofta savetuje šta treba znati pre nego što počnete da učite

Dizajnerski trendovi koji će obeležiti 2019. godinu

Pripremite se BESPLATNO za prijemni!

Da li će svi Samsungovi telefoni narednih generacija biti prilagođeni kripto valutama?

"Zuki" se vrti na sve strane, čim mu priđu sa upaljenim blicem mobilnog telefona: Učenici osmislili kako da uštede energiju (VIDEO)

BESPLATNA RADIONICA: Baš sve što treba da znate kada tražite posao

Novi malware koji napada Mac i Chrome pretraživače i preuzima podatke o kripto valutama

BESPLATNO ZA SVE SREDNJOŠKOLCE: Zimska škola programiranja i dizajna

ZABORAVITE NA NEZAPOSLENOST: Ovaj plan vas vodi do odlično plaćenog IT posla

BESPLATNO U POZORIŠTE: Prijavite se i gledajte „Izbiračicu” u Narodnom!

Koliko je IOTA bezbedna?

Evo kako da najlakše personalizujete komunikaciju na društvenim mrežama

Internet marketing: Kako znati da li ga radite dobro

4 trenda u dizajnu logotipa za 2019. godinu

Da li su na pomolu novi koncepti digitalnog novca?

Konkurs FSU za prijem u radni odnos nastavnika

Zimski OPEN DAY u Code centru za IT obuke

Izaberite najbolji telefon za navigaciju uz pomoć koga ćete stići gde god zamislite

Četiri načina da iskoristite veštačku inteligenciju za kreiranje sadržaja

Interaktivne, kreativne i edukativne radionice za decu od 5 do 12 godina: Prijavite se za besplatan Porodični dan u Savremenoj

Ovo se ne uči na fakultetu – šta sve posle obuke rade uspešni programeri!

4 pravila kojih morate da se pridržavate ako želite da budete uspešan samostalni programer

Comtrade System Integration i Microsoft postali partneri i u regionu

Kako da kreirate sadržaj koji će ljudi čitati?

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima