0

Twitter: Evo kako da postanete viralni i ostanete popularni

Zvuči kao težak zadatak, ali uz ove savete vam je viralnost zagarantovana

Twitter, Tviter, Tech
Foto: Pixabay.com

Iako mnogi smatraju da je istinita tvrnja da Twitter polako, ali sigurno pada u treći plan, pored mnogih drugih društvenih mreža koje ljudi koriste, s vremena na vreme se ipak desi da se opet pojavi neka iskra popularnosti koja ponovo podstakne interesovanje za ovu platformu za mikrobloging.

Baš zbog toga veliki broj brendova i pojedinaca i dalje koristi ovaj način da iskaže svoje mišljenje.

Uspeh marketinške kampanje mnogi mere isključivo konverzijama, odnosno konkretnim akcijama pratilaca koje su dovele do prodaje. Međutim, kada je Twitter u pitanju, lajkovi i podeljeni sadržaji su ti koji se računaju. Zato je važno da na vreme preduzmete sve mere kako bi se svest o datoj kampanji ili temi što više raširila.

Ukoliko ne znate kako to da učinite, daćemo vam nekoliko saveta uz pomoć kojih možete da ostvarite popularnost i dođete do viralnosti na ovoj platformi.

Takmičarski duh

Foto: Pixabay.com

Prošle godine Karter Vilkerson, potpuno nepoznati Amerikanac, pisao je na Twitter čuvenom lancu restorana brze hrane Vendis (Wendy’s) pitajući ih koliko je retvitova neophodno da bi dobio jednogodišnju besplatnu zalihu piletine. Ovaj brend je u šali napisao „18 miliona“ i to je probudilo takmičarski duh u Karteru.

On je podelio odgovor i zamolio ljude da mu se pridruže u postizanju traženog broja retvitova. Njegov tvit retvitovali su i poznati, pa je priča došla čak i do samog predsednika Sjedinjenih Američkih Država, koji je sa svog naloga pružio podršku. Vendis je naravno obezbedio piletinu za Kartera, a ovo je samo dokaz da brendovi vole posvećene pratioce.

Pristup iza scene

Jedan od najretvitovanijih tvitova svakako je onaj sa čuvenim selfijem američke komičarke Elen Dedženeris. Naime, reč je o fotografiji napravljenoj za vreme dodele Oskara pre nekoliko godina na kojoj se ona nalazi sa nekoliko najpoznatijih holivudskih zvezda. Naravno, ne možete potpuno da sledite njen primer, jer Bred Pit i Dženifer Lorens nisu svima dostupni za fotografisanje, ali ono što možete da naučite od nje jeste da ljudi vole da vide šta se dešava iza scene i da su uvek zainteresovani za prenos uživo. Otkrijte im detalje koji im inače ne bi bili dostupni.

Emocije

Iako bi brendovi trebalo da budu neutralni i sama kompanija ne predstavlja jednu osobu, nekada je važno da pokažete da iza nje stoje živi ljudi, sa emocijama, koji su spremni da učine nešto za dobrobit svih.

Zato se ne libite da s vremena na vreme reagujete na određena goruća pitanja i da pokažete emotivnost i humanost u datim situacijama. Ljudi će se osetiti bliže vama u tim trenucima i tako ćete steći njihovu lojalnost i poverenje.

Dobročinstvo

Foto: Pixabay.com

Ukoliko se opredelite da krenete ovim putem, morate to činiti iskreno i posvećeno, jer se u takvom kontekstu lažiranje nikako ne toleriše.

Uzmite dobar primer brenda Pedigre, koji se bavi proizvodnjom hrane za kućne ljubimce. Nedavno je ovaj brend objavio tvit u kojem kaže da će za svaki retvit koji on dobije dodeliti jednu porciju hrane životinjama koje su napuštene i žive na ulici.

Tom prilikom nahranjeno je 210.000 pasa lutalica, a ovaj brend dobio je daleko veću vidljivost i poštovanje javnosti nakon takvog čina.

Naučite kako

Da biste mogli da procenite kada je najbolji trenutak da učinite nešto dobro, da napravite potez koji će ljudi pamtiti i da steknete njihovo poverenje, važno je da imate barem osnovno poznavanje komunikacija i odnosa sa ciljnom grupom. U tome vam neće biti od pomoći kratki kursevi, na koje ćete samo potrošiti novac i vreme, već odvojite barem godinu kako biste savladali sve neophodne tehnike i alate za ovaj posao.

Upišite obuku za internet-marketing i napravite korak ka karijeri iz svojih snova i ka sledećem viralnom postu koji će odjeknuti na celom internetu.

Tagovi: Digital, Edukacija, Internet marketing, posao, retvitovanje, saveti, Strategija, Tviter, twitter, Uspeh, viralnost

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Ovo se ne uči na fakultetu – šta sve posle obuke rade uspešni programeri!

4 pravila kojih morate da se pridržavate ako želite da budete uspešan samostalni programer

Comtrade System Integration i Microsoft postali partneri i u regionu

Kako da kreirate sadržaj koji će ljudi čitati?

Kako Google kao najmoćnija IT kompanija utiče na bezbednost kripto valuta?

Zašto bi trebalo da postanete programer i kako da to postignete

Sve što bi trebalo da znate o programiranju pre nego što počnete da učite

Ovo su veštine koje morate da savladate ako želite da postanete softverski developer

Ovo je pet najboljih programskih jezika za IOT

Kakav tehnološki napredak donosi razvoj specijalizovanog hardvera za rad sa kripto valutama?

Vreme za promene? Otkrijte da li ste prerasli svoj posao

Da li znate koja je razlika između softverskog inženjera i developera?

Želite da poboljšate marketing na Instagramu? Evo kako!

Kakvi će biti izazovi bezbednost kripto valuta u 2019. posle godine rekordnih hakerskih napada?

Poklonite svom detetu najbolji novogodišnji poklon: Kembridž obrazovanje za sigurnu budućnost

ZAPOČNITE 2019. NA PRAVI NAČIN: Upišite ITAcademy po najnižoj ceni i usavršite se za najplaćenija zanimanja

8 razloga zbog kojih bi trebalo da naučite programski jezik C#

Evo šta nas sve novo očekuje u web dizajnu 2019. godine

Saveti za žene programere. Evo kako da počnete da učite zanat

ZA NJU NE POSTOJE GRANICE: Nataša Kovačević nakon dva fakulteta upisala i ITAcademy

Programer za kripto valute najtraženije zanimanje u 2018. godini

Želite da radite kao programer frilenser? Ovo su sve prednosti i mane takvog posla

Odbrana doktorskog umetničkog projekta na Fakultetu savremenih umetnosti

Otkrijte kako najbolji HR menadžeri motivišu svoj tim

Ovo su najvažniji pojmovi koje treba da znate ako ste novi u programiranju

Pogledajte kako PR menadžeri zaista provode svoje radne dane

SWIFT se priprema za uvođenje Fintech i blockchain tehnologija

Inovativna platforma “Adnexa” kompanije Comtrade Digital Services dobila jedno od najvećih priznanja

BESPLATNA PREDSTAVA ZA OSMAKE: Dođite na nezaboravni „Briljantin” u izvedbi savremenih gimnazijalaca

Kreativne kampanje koje će vas inspirisati za vašu prazničnu kampanju

Ako učite da programirate, ovi blogovi mogu da vam budu od pomoći

Evo koje sve nove trendove u dizajnu možemo da očekujemo u 2019.

Popularna zanimanja današnjice: Šta rade HR menadžeri?

Sve što ste oduvek hteli da znate o generaciji milenijalaca, a niste smeli da pitate

Šta donosi nova tehnološka nadogradnja Ethereuma?

ITAcademy i BusinessAcademy organizuju akciju koja vam može promeniti život

Da li je isplativije ulagati u kripto valute ili u iskopavanje zlata?

Kampanje koje su pomerile granice pristojnosti da bi dokazale nešto

Od odlično plaćenog posla programera deli vas jedna odluka: Ovi saveti će vam pomoći da je donesete

Kada se pretera sa reklamom: Marketing u filmskoj industriji

Zašto je važno da koristite VPN ako posedujete kripto valute?

Tražiš posao? DANAS JE TAJ DAN! Dođi na najveći sajam zapošljavanja LINK2job i napravi prekretnicu u svojoj karijeri

/
<% galerijaAlt  %>