0

Kreativne kampanje koje će vas inspirisati za vašu prazničnu kampanju

Korak po korak i stigli smo i do decembra, a ono po čemu nam je on svima poznat jesu praznici i praznične promotivne kampanje.

Marketing, Tehnologija
Foto: Pixabay.com

Neki brendovi su već ušli u trku za najbolju reklamu, a neki se još pripremaju za to da lansiraju svoje novogodišnje želje i ideje. Marketinški timovi širom zemlje i sveta osmišljavaju kreativne strategije kako bi ugrejali srca svoje ciljne grupe.

Dok ste u tom zanosu i dok tragate za inspiracijom za svoju prazničnu kampanju, uvek možete da pogledate i kako su drugi prišli ovom problemu. Možda je ove godine dominantna ideja da se krajnji korisnici ne uguše razničnim porukama, već da se pronađe najbolji način da se oni obraduju i vide nešto drugačije. U svemu tome važno je da zapamte promotivne ponude koje ćete im izneti.

Evo kako to rade neki od najvećih svetskih brendova.

Koka-Kola miri ljude

Foto: Tanjug/AP

Tokom praznika uvek je vidljiva podela na ljude koji uživaju u praznicima, prazničnoj dekoraciji, rasveti i muzici i na one kojima sva ta pompa ne prija i koji žele da se udalje od toga.

Uvek je vidljivje i rat u tržnim centrima tokom jurenja za poklonima i kupovine na sniženjima.

Zato je Koka-Kola na kanadskom tržištu lansirala kampanju koja prikazuje kupce koji se svađaju oko jakne na ofingeru. Zatim jedna ruka pruža ovaj čuveni napitak, koji druga ruka rado prihvata. Na ovaj način, ovaj brend još jednom je pokazao da je duh praznika u zajedništvu i slozi.

REI – Crni petak

Black friday, odnosno Crni petak, donedavno je bio „praznik” samo u američkim zemljama. I to nakon Dana zahvalnosti, kada su svi brendovi davali neverovatno velike popuste na svoje proizvode.

Brend REI se pridružio akciji prethodne godine sa haštagom #OptOutside i pozvao kompanije da ne daju popuste, nego da svojim zaposlenima daju slobodne dane, koje će provesti napolju, radeći ono što najviše vole.

Ove godine ponovo su se vratili sa istom kampanjom, s tim što sada imaju i snažnu podršku velikih kompanija širom sveta.

HotelTonight – Dođite u posetu

Praznici su vreme za porodicu i za uživanje sa najbližima.

Kada se odselite ili odete u neki drugi grad da radite, kao što je to često slučaj na američkom tržištu, za praznike često morate da putujete kod svojih roditelja. Ovo iskustvo može da bude i prijatno i toplo, a sa druge strane istovremeno i stresno imajući u vidu okupljanje rodbine i hiljadu pitanja koja imaju za vas.

Zato je servis za rezervaciju smeštaja HotelTonight prošle godine napravio sjajnu kampanju kojom poručuje to da je važno provesti praznike sa porodicom, ali bez posledica – budući da u svakom trenutku možete rezervisati sobu u hotelu u komšiluku, tako da budete pošteđeni od večernjih razgovora o tome kada ćete se oženiti ili udati.

Dollar Shave Club – ostali pokloni neće preživeti

Foto: Pixabay

Ovaj čuveni brend poznat je po svojim kreativnim kampanjama koje lansira i koje ljudi rado dele na društvenim mrežama.

Zato i ne iznenađuje to da njihov praznični digitalni promotivni post predstavlja sadržaj kojim su se pratioci oduševili.

Poznato je da se oko Nove godine često nose staromodni izlizani džemperi sa izvezenim pahuljicama ili Deda Mrazom, što su zapravo i česti pokloni. Ovaj brend je želeo da istakne kako njihov praznični set poklona ni jedan drugi poklon ne bi mogao da preživi. Tako je u promotivni video-spot smestio džemper sa snežnim motivima, koji drži fen i topi samog sebe.

Praznici su vreme kreativnih kampanja i smeha. Važno je da šta god da radite – pri tome razmišljate o tome kako su ljudi pod stresom i neophodno im je da se malo nasmeju, razveju svakodnevne brige i vide nešto novo, zanimljivo i duhovito.

Da biste znali kako i kome da plasirate ovakve reklame i da ih prilagodite za sve kanale komunikacije koje koristite, morate imati neophodna znanja iz oblasti oglašavanja. Zato upišite obuku za menadžment u marketingu i počnite da radite na kampanji koja će možda već sledeće godine ugledati svetlost dana.

(Telegraf.rs)

Tagovi: Edukacija, kampanja, kreativa, marketinški menadže, posao, Reklama, saveti, TVC

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Šta donosi porast potražnje za programerima u sektoru kriptovaluta?

ZA BRŽI RAZVOJ IT-JA U SRBIJI: Uz najmoderniju obuku ITAcademy, polaznici besplatno dobijaju i 100 coworking sati u Novoj Iskri

Ne štedite na njima! Ovo su 4 usluge marketinške agencije koje ne bi trebalo da žrtvujete

ITHS Projektni centar – mesto gde srednjoškolci dolaze do vrednih IT veština

Najsavremenija Kembridž gimnazija u Srbiji nagrađuje: Za najbolje osnovce i do 100% popusta na upis

Da li će novi HTC model EXODUS 1 dostići full node karakteristike?

PRONAĐITE IDEALAN POSAO ZA SEBE: Dođite danas na najveći sajam zapošljavanja u zemlji – hotel „Metropol Palace”, 10:00–18:00 časova

Međunarodno poslovanje: Koje veštine su vam potrebne da uđete u ovaj svet?

Srpski Comtrade postao strateški partner najveće blokčejn kompanije na svetu (VIDEO)

PRONAĐITE IDEALAN POSAO ZA SEBE: Pred nama je najveći sajam zapošljavanja u zemlji – 10. maj, hotel „Metropol Palace”

Kako kompleksnost ili jednostavnost bezbednosnih parametara utiču na bezbednost kripto valuta?

JOŠ SAMO DANAS: 800€ popusta za upis na ITAcademy

Kako do uspeha i dobre zarade za pojedinca i kolektiv?

Ovaj 1. maj je prilika da promenite svoj život

Istraživanje tržišta: Zašto je neophodno i odakle početi

Koliko je Baeapy malware efikasan: Šta je sve moguće uraditi obelodanjenim hakerskim alatima NSA?

Šta rade menadžeri projekata: Evo kako u praksi izgleda upravljanje projektima

Ovih 5 grešaka programeri sebi ne smeju da dopuste

Kako da imate vrhunski marketing čak i kada je vam je budžet limitiran?

Kako je izveden uspešan napad na platne kartice na Mac računarima?

Tražite posao? Evo kako da pokažete svetu da ste stručni

Najsavremenija osnovna škola u regionu otvorila upis za učenike II, III, IV i V razreda

Kako će blockchain tehnologija uticati na međunarodnu trgovinu?

Srednjoškolci, učestvujte na kreativnim vikend-radionicama na Fakultetu savremenih umetnosti (BESPLATNO)

Učenje na daljinu: Evo kako da uspešno učite onlajn

Kako da dobar prodavac postane uspešan menadžer?

Kompletan vodič za buduće preduzetnike: Pet koraka za započinjanje sopstvenog posla

ŠTA JE BOLJE ZA KARIJERU - master diploma ili međunarodno priznati sertifikat?

Da li su insajderski napadi najveća pretnja po bezbednost sistema?

POČINJE PORODIČNI VIKEND: Roditelji, dovedite svoje mališane u Beograđanku da se dobro zabavite i učite kroz igru

PORODIČNI VIKEND U SAVREMENOJ: Dobra zabava i nova znanja za celu porodicu

DOBRO DOŠLI, PRVACI: Otvoren je upis u prvi razred u Savremenoj osnovnoj školi

Kakve su najnovije promene u bitcoin tehnologiji i zašto je rudarenje sve manje efikasno i skuplje?

FINSKI MODEL OBRAZOVANJA DOSTUPAN JE I U SRBIJI: OŠ Savremena počinje sa radom

Doktor Nestorović otkriva: "Siromaštvo izaziva stres, a stres smanjuje inteligenciju" (VIDEO)

Ovako izgleda testiranje za upis budućih prvaka u školu

Kako zaštititi pristup kripto novčaniku?

Evo kako da najlakše započnete uspešan biznis iz sopstvenog doma - i jedna greška koju nikako ne smete da napravite

Apple Heart Study ili jedna jabuka na dan

Talentovani ste i kreativni? Učestvujte na konkursu FSU i osvojte vredne nagrade!

Evo kako da najlakše koristite "srpska" slova na vašem Android telefonu

Evo kako da se nosite sa strahom od poslovnog neuspeha ako ste rešili da postanete preduzetnik

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima