0

Kreativne kampanje koje će vas inspirisati za vašu prazničnu kampanju

Korak po korak i stigli smo i do decembra, a ono po čemu nam je on svima poznat jesu praznici i praznične promotivne kampanje.

Marketing, Tehnologija
Foto: Pixabay.com

Neki brendovi su već ušli u trku za najbolju reklamu, a neki se još pripremaju za to da lansiraju svoje novogodišnje želje i ideje. Marketinški timovi širom zemlje i sveta osmišljavaju kreativne strategije kako bi ugrejali srca svoje ciljne grupe.

Dok ste u tom zanosu i dok tragate za inspiracijom za svoju prazničnu kampanju, uvek možete da pogledate i kako su drugi prišli ovom problemu. Možda je ove godine dominantna ideja da se krajnji korisnici ne uguše razničnim porukama, već da se pronađe najbolji način da se oni obraduju i vide nešto drugačije. U svemu tome važno je da zapamte promotivne ponude koje ćete im izneti.

Evo kako to rade neki od najvećih svetskih brendova.

Koka-Kola miri ljude

Foto: Tanjug/AP

Tokom praznika uvek je vidljiva podela na ljude koji uživaju u praznicima, prazničnoj dekoraciji, rasveti i muzici i na one kojima sva ta pompa ne prija i koji žele da se udalje od toga.

Uvek je vidljivje i rat u tržnim centrima tokom jurenja za poklonima i kupovine na sniženjima.

Zato je Koka-Kola na kanadskom tržištu lansirala kampanju koja prikazuje kupce koji se svađaju oko jakne na ofingeru. Zatim jedna ruka pruža ovaj čuveni napitak, koji druga ruka rado prihvata. Na ovaj način, ovaj brend još jednom je pokazao da je duh praznika u zajedništvu i slozi.

REI – Crni petak

Black friday, odnosno Crni petak, donedavno je bio „praznik” samo u američkim zemljama. I to nakon Dana zahvalnosti, kada su svi brendovi davali neverovatno velike popuste na svoje proizvode.

Brend REI se pridružio akciji prethodne godine sa haštagom #OptOutside i pozvao kompanije da ne daju popuste, nego da svojim zaposlenima daju slobodne dane, koje će provesti napolju, radeći ono što najviše vole.

Ove godine ponovo su se vratili sa istom kampanjom, s tim što sada imaju i snažnu podršku velikih kompanija širom sveta.

HotelTonight – Dođite u posetu

Praznici su vreme za porodicu i za uživanje sa najbližima.

Kada se odselite ili odete u neki drugi grad da radite, kao što je to često slučaj na američkom tržištu, za praznike često morate da putujete kod svojih roditelja. Ovo iskustvo može da bude i prijatno i toplo, a sa druge strane istovremeno i stresno imajući u vidu okupljanje rodbine i hiljadu pitanja koja imaju za vas.

Zato je servis za rezervaciju smeštaja HotelTonight prošle godine napravio sjajnu kampanju kojom poručuje to da je važno provesti praznike sa porodicom, ali bez posledica – budući da u svakom trenutku možete rezervisati sobu u hotelu u komšiluku, tako da budete pošteđeni od večernjih razgovora o tome kada ćete se oženiti ili udati.

Dollar Shave Club – ostali pokloni neće preživeti

Foto: Pixabay

Ovaj čuveni brend poznat je po svojim kreativnim kampanjama koje lansira i koje ljudi rado dele na društvenim mrežama.

Zato i ne iznenađuje to da njihov praznični digitalni promotivni post predstavlja sadržaj kojim su se pratioci oduševili.

Poznato je da se oko Nove godine često nose staromodni izlizani džemperi sa izvezenim pahuljicama ili Deda Mrazom, što su zapravo i česti pokloni. Ovaj brend je želeo da istakne kako njihov praznični set poklona ni jedan drugi poklon ne bi mogao da preživi. Tako je u promotivni video-spot smestio džemper sa snežnim motivima, koji drži fen i topi samog sebe.

Praznici su vreme kreativnih kampanja i smeha. Važno je da šta god da radite – pri tome razmišljate o tome kako su ljudi pod stresom i neophodno im je da se malo nasmeju, razveju svakodnevne brige i vide nešto novo, zanimljivo i duhovito.

Da biste znali kako i kome da plasirate ovakve reklame i da ih prilagodite za sve kanale komunikacije koje koristite, morate imati neophodna znanja iz oblasti oglašavanja. Zato upišite obuku za menadžment u marketingu i počnite da radite na kampanji koja će možda već sledeće godine ugledati svetlost dana.

(Telegraf.rs)

Tagovi: Edukacija, kampanja, kreativa, marketinški menadže, posao, Reklama, saveti, TVC

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Ovo su najvažniji pojmovi koje treba da znate ako ste novi u programiranju

Pogledajte kako PR menadžeri zaista provode svoje radne dane

SWIFT se priprema za uvođenje Fintech i blockchain tehnologija

Inovativna platforma “Adnexa” kompanije Comtrade Digital Services dobila jedno od najvećih priznanja

BESPLATNA PREDSTAVA ZA OSMAKE: Dođite na nezaboravni „Briljantin” u izvedbi savremenih gimnazijalaca

Ako učite da programirate, ovi blogovi mogu da vam budu od pomoći

Evo koje sve nove trendove u dizajnu možemo da očekujemo u 2019.

Popularna zanimanja današnjice: Šta rade HR menadžeri?

Sve što ste oduvek hteli da znate o generaciji milenijalaca, a niste smeli da pitate

Šta donosi nova tehnološka nadogradnja Ethereuma?

ITAcademy i BusinessAcademy organizuju akciju koja vam može promeniti život

Da li je isplativije ulagati u kripto valute ili u iskopavanje zlata?

Kampanje koje su pomerile granice pristojnosti da bi dokazale nešto

Twitter: Evo kako da postanete viralni i ostanete popularni

Od odlično plaćenog posla programera deli vas jedna odluka: Ovi saveti će vam pomoći da je donesete

Kada se pretera sa reklamom: Marketing u filmskoj industriji

Zašto je važno da koristite VPN ako posedujete kripto valute?

Tražiš posao? DANAS JE TAJ DAN! Dođi na najveći sajam zapošljavanja LINK2job i napravi prekretnicu u svojoj karijeri

Tražiš posao? Najveći sajam zapošljavanja LINK2job je prava prilika!

Instagram i dizajn: Ova 4 profila će vas inspirisati za dizajn logotipa

Sreća, tuga, strah... Evo koje 4 emocije brendovi koriste pri oglašavanju

CoinJoin metod anonimizacije plaćanja kripto valutama

Šta je Android Go, i zašto je savršen za slabije telefone?

Kako da na PR krizu reagujete na najbolji način?

Nastavljena besplatna edukacija zaposlenih u obrazovanju

Kako je brucoš izveo nemoguć napad na kriptovalute u prenosu uživo

ITHS i ITS su svim zaljubljenicima u IT tehnologije predstavili preko 40 visokokvalitetnih naslova na Sajmu knjiga u Beogradu

7 stvari koje treba da znate ako želite uspeh u digitalnom marketingu

Da li imate sposobnost kritičkog mišljenja? Proverite kojih 10 osobina ono podrazumeva

SAN FRANCISKO, BERLIN, ISTANBUL: Evo koje gradove biraju najbolji dizajneri na svetu

Evo kako da iskoristite digitalni marketing za pokretanje sopstvene kompanije

Liquid Network novo tehnološko poboljšanje za bitcoin

Potpuno besplatno: Kurs najtraženijeg programskog jezika – upoznajte JAVA programiranje na ITAcademy

Konkurs za izbor nastavnika u nastavnička zvanja i zasnivanje radnog odnosa

Napad na kriptovalute izmenom vremena u timestamp-u: Nedostatak sistema kao vrata za napad

Novo na ITAcademy: Frontend JavaScript program za najtraženije veštine web programiranja

Evo kako da razvijate aplikacije koje će korisnici i klijenti voleti

Evo šta stručnjaci za marketing mogu da nauče od vrhunskih komičara

Ako želite da budete efikasan softverski developer, ne zaboravite na ovih 5 stvari

Otvorena Fabrika znanja u Podgorici: Savršena prilika da uronite u svet IT tehnologija i upoznate sa sa najnovijim trendovima

KAKO SAM POBEDIO SVE PREDRASUDE? Upoznajte preduzetnika koga invaliditet nije sprečio da stigne do uspeha

Uticaj veštačke inteligencije na kriptovalute

/
<% galerijaAlt  %>