Ako vodite mali ili srednji biznis, ove poslovne softvere morate koristiti

Predstavljamo vam softvere za saradnju, upravljanje projektima, slanje poruka i elektronsku poštu

  • 0
Rad od kuće, laptop Foto: Pixabay

Dizajn IT sistema, konsultantska kuća, ili usluge računovodstva – nema razlike. Kojim god da se biznisom bavite, ovi softverski alati i web servisi će vam pomoći.

U ovom tekstu ćemo vam predstaviti softvere za saradnju, upravljanje projektima, slanje poruka i elektronsku poštu.

Google Docs

Deljenje fajlova, saradnja na dokumentima i komunikacija sa Guglovim (Google) paketom gotovo je nezaobilazna praksa skoro svakog uspešnog biznisa. Sve što vam je potrebno jeste da oni koji su uključeni u projekat imaju naloge na Guglu.

Vyew

Pomoću ovog servisa možete imati sastanak sa zaposlenima koji rade na istom projektu. Internet konferencije, posebno važne u doba korone, olakšane su pomoću bele table na koju svi mogu da postavljaju dokumenta ili da podele sliku svoje radne površine. Vyew ne zahteva ni registraciju. Ako se registrujete, utoliko bolje. Dobićete pristup dodatnim alatima.

Thunderbird

Thunderbird važi za najbolju alternativu Majkrosoftovom (Microsoft) Outlooku. On je besplatan. Velika prednost je to što pomoću njega možete slati fajlove veličine do 2 GB.

Yahoo Zimbra Desktop

Još jedna alternativa za elektronsku poštu jeste Zimbra Desktop. Ova aplikacija ima sve što može zatrebati manjim i srednjim preduzećima: upravljanje podacima za kreiranje kontakta, pregledan kalendar i rokovnik, pa čak i opciju za brzo hvatanje beležaka.

Topica

Ovo je jedan od najpristupačnijih servisa za i-mejl marketing, Topica čini marketing putem elektronske pošte pravim zadovoljstvom. Mnogi filteri za spam poštu propuštaju poruke poslate putem ove platforme.

Pidgin

Šta raditi ako svi zaposleni koriste različite aplikacije? Multiprotokolni softver kao što je Pidgin objedinjuje sve. Pomoću njega možete komunicirati putem više različitih IM servisa.

Chandler

Čuvanje rasporeda, rezultata brejnstorminga i sličnih spiskova na jednom mestu – lako je s Chandlerom. Jednostavna za upravljanje, ova intuitivna aplikacija otvorenog koda daje vam  punu kontrolu nad svim dnevnim zadacima. Toliko je laka za korišćenje da nećete morati da trošite vreme gledajući tutorijale korisnika na Jutjubu.

Basecamp

Kreirajte projekte, spiskove i tabele za saradnju i delite podatke među zaposlenima. Svi će u svakom momentu imati uvid u ono što se dešava na projektu. Projektni rad se prati po članovima, pa se tako olakšava pripisivanje zasluga nakon njegovog završetka.

U sledećem tekstu ćemo predstaviti softvere za računovodstvo, blogovanje i bezbednost. Ako vas zanima preduzetništvo i planirate da pokrenete svoj biznis, pogledajte ovu obuku.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA