Ove 4 nove društvene mreže morate imati na radaru

Brendovi su odavno pronašli utočište na društvenim mrežama. Koristeći se njihovim mogućnostima oni mogu da se povežu sa svojom ciljnom grupom i da sa njima ostvare direktnu komunikaciju

  • 0
TikTok, kompanija, logo Foto: Tanjug/AP

Za sada, većina se okretala Fejsbuku, Instagramu i Tviteru kao osnovnim kanalima. Odnedavno su pojedini brendovi u svoju strategiju oglašavanja uvrstili i LinkedIn.

Međutim, nije dobro vezivati se samo za isprobane formate. Zato bi trebalo da na vašem radaru pratite sledeće nove društvene mreže, jer njihova popularnost raste iz dana u dan.

TikTok

Godine 2019. ova aplikacija je počela da osvaja srca omladine. Ubrzo nakon njene popularizacije milioni ljudi počeli su da snimaju kratke video-klipove sa muzičkim podlogama koje su im pomagale da steknu popularnost ili na kraju krajeva, nasmeju nekoga od prijatelja koji ih prate.

Danas sve više brendova započinje put na ovoj mreži kako bi se kroz kreativne sadržaje predstavili svojoj ciljnoj grupi. Brendovi takođe sve češće ostvaruju saradnju sa influenserima na Tiktoku (TikTok). Oni su na ovoj platformi izuzetno uticajni, budući da ih još nema previše.

Lasso

Ova mreža je slična Tiktoku, ali predstavlja Fejsbukov pokušaj da zauzme ovu kategoriju.

Reč je o platformi za postavljanje kratkih video-sadržaja, do 15 sekundi, koji mogu, ali i ne moraju imati muzičku pozadinu. Ljudi je koriste za postavljanje kratkih tutorijala, za savete o lepoti, fitnesu ili ishrani.

Iako nije popularnija od Tiktoka, zaposlenima u marketingu može biti zanimljiva za testiranje. Integracija sa servisima Fejsbuka kao što su storiji, filteri i ljudi koji vas već prate, daleko je efikasnija od konkurentske.

Vero

Iako verovatno niste čuli za ovu platformu, zanimljivo je da Vero postoji još od 2015. godine. Platforma je nastala kao konkurencija Fejsbuku i Instagramu, pokušavajući da ukine ono što korisnike najviše nervira – oglase.

Njihova filozofija je da žele da ponude ljudima opciju za koju ne moraju da žrtvuju svoje privatne podatke.

Iako je imala manju popularnost, ova aplikacija nije zaživela sve do trenutka 2018. godine kada su za nešto manje od 25 sati ostvarili 500.000 prijava. Danas se Vero bori za svoje mesto, pokušavajući da implementira sistem pretplate.

Caffeine

Može se reći da je ovo hibrid Netfliksa (Netflix) i platforme za muziku Spotifaj (Spotify).

Ideja je da se prikupi omladina koja želi da se na ovaj način informiše o filmskoj i muzičkoj industriji. Naime, Kafein (Caffeine) emituje prenose sa najvećih festivala uživo i prenose igranja video-igrica koji postaju se popularniji. Pored toga, ugovore imaju i sa velikim kućama kao što su Foks sports (Fox Sports), Red bul (Red Bull), ESPN x Games i s mnogim drugima koji pružaju svoje usluge i programe.

Ideja je da se na osnovu ponašanja korisnika algoritam prilagođava i pruža im iskustvo kakvo žele. Platforma je interaktivna i kroz čet opciju pruža mogućnost deljenja zajedničkog iskustva.

Naučite kako

Da biste mogli da se upustite u nove društvene mreže i aktivnosti, morate prvo savladati stare i standardne okvire komunikacije na internetu. Ne tražite kratke kurseve od nekoliko meseci kako biste došli do brzog rešenja, jer ono ne postoji. Postoji samo upornost i posvećenost koja će vam doneti rezultate i osposobiti vas za ovaj posao. Za to će vam biti potrebno minimum godinu dana rada i saradnja sa ljudima sa ozbiljnijim iskustvom.

Zato upišite obuku za internet marketing i donesite pravu odluku za svoj novi posao.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA