Vreme čitanja: oko 1 min.

3.500 dolara za poboljšanje produktivnosti? Apple sada tvrdi da je Vision Pro tajno oružje za firme

Vreme čitanja: oko 1 min.

Dok cenovni rang Vision Pro-a možda izazovan za prosečnog potrošača, u poslovnom svetu, gde se uređaji često kupuju u većim količinama, Apple vidi priliku za značajan porast prodaje

  • 0
Apple Vision Pro Foto: Tanjug/AP

U okviru nedavne strategije, Apple je usmerio svoj pogled ka poslovnom sektoru, predstavljajući Vision Pro, uređaj za proširenu i virtuelnu stvarnost, kao ključni alat za preduzeća. Ovaj potez dolazi dva meseca nakon lansiranja Vision Pro-a, uređaja koji Apple naziva "prostornim računarom", sa cenom od 3.500 dolara. Dok je ovaj cenovni rang možda izazovan za prosečnog potrošača, u poslovnom svetu, gde se uređaji često kupuju u većim količinama, Apple vidi priliku za značajan porast prodaje.

Apple ima dugu istoriju integracije svojih proizvoda, poput iPhone-a, MacBook-a i Mac računara, u poslovne prostore širom sveta. Ovaj pristup osigurava kontinuirani ciklus nadogradnji i zamena starih uređaja novijim, čime se jača osnovica korisnika među preduzećima. Vision Pro je najnoviji u nizu proizvoda koji Apple cilja prema ovom tržištu, naglašavajući potencijal za prodor u novi segment.

Tokom demonstracije poslovnih aplikacija Vision Pro-a, različiti programi su pokazali kako ovaj uređaj može poboljšati obuku i produktivnost zaposlenih. Aplikacije poput SAP Analytics Cloud i Complete HeartX su ilustrovale primene od obuke zdravstvenih radnika do analize poslovnih performansi u 3D prostoru. Apple se nada da će ove i slične aplikacije privući preduzeća da investiraju u Vision Pro uređaje, obećavajući poboljšanje u efikasnosti i obuci zaposlenih.

Međutim, Apple nije jedini igrač na tržištu AR/VR uređaja za preduzeća. Konkurenti kao što je Meta takođe nude slične proizvode namenjene poslovnim korisnicima. Ključ za uspeh Apple-a mogao bi biti u jednostavnosti upotrebe Vision Pro-a, integraciji sa drugim Apple uređajima i čistom operativnom sistemu, što bi moglo učiniti Vision Pro privlačnim izborom za korporativne kupce.

Očekuje se da će Apple u narednim nedeljama objaviti više detalja o uspehu Vision Pro-a na tržištu, posebno među poslovnim korisnicima, u okviru izveštaja o prodaji za drugi kvartal.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA