≫ 

Vreme čitanja: oko 3 min.

Tesla, poznati brend potrošačke elektronike, održao je svoju prvu veliku poslovnu konferenciju na Jahorini

Vreme čitanja: oko 3 min.

Velika trodnevna poslovna konferencija u oblasti potrošačke elektronike održana je na Jahorini, od 24. do 26. maja

  • 0
Tesla konferencija Jahorina Foto: Milena Đorđević

Tesla, poznati brend potrošačke elektronike, organizovao je svoju prvu veliku poslovnu konferenciju u Bosni i Hercegovini na Jahorini.

Tokom trodnevnog događaja, predstavnici kompanije Comtrade Distribution, koji stoje iza brenda Tesla, okupili su poslovne partnere, maloprodaju, servisere uređaja, zaposlene i stručnjake iz industrije kako bi razmenjivali znanje i iskustva o inovativnim tehnologijama i proizvodima ovog brzo rastućeg brenda.

Prva konferencija ovog tipa u organizaciji brenda Tesla predstavljala je izvanrednu priliku za stručnjake u oblasti potrošačke elektronike da razmene ideje, primere iz prakse i saznaju više o novitetima i planovima za dalji razvoj Tesle.

"Pojavljivanje Tesla brenda na ovakvoj konferenciji je izuzetno značajno za Comtrade. To nam pruža jedinstvenu priliku da dodatno proširimo prepoznatljivost našeg brenda u regionu. Nastup na ovoj konferenciji omogućava nam da podignemo svest o našem brendu na znatno viši nivo i da steknemo veću vidljivost među relevantnim ciljnim grupama. Ovo je važan korak ka jačanju naše reputacije i uspostavljanju dodatne povezanosti sa potencijalnim klijentima i partnerima", izjavila je Lejla Gegić, generalna direktorka Comtrade Distribution za Bosnu i Hercegovinu.

Tesla konferencija Jahorina Foto: Milena Đorđević

Agenda konferencije obuhvatala je stručne prezentacije o prodajnom asortimanu brenda, novim proizvodima i modernim tehnologijama koje se koriste.

Učesnici konferencije imali su priliku da se upoznaju sa vodećim stručnjacima kompanije Tesla, koji su predstavili proizvodno-prodajni portfolio i odgovarali na pitanja.

Konferencija je obuhvatila nekoliko ključnih tema, sa izlaganjima i diskusijama o različitim grupama proizvoda.

Poseban fokus konferencije bio je na Tesla klima uređajima i toplotnim pumpama, kojima je predstavljeno kvalitetno rešenje za efikasno grejanje i hlađenje.

“Naša kompanija se aktivno angažuje u društveno odgovornom poslovanju i pridržavanju najviših standarda u tom smislu. Posebnu pažnju posvećujemo energetskoj efikasnosti naših proizvoda. Posebno je važno da klima uređaji, kao i frižideri i veš mašine budu energetski efikasni zbog potrošnje električne energije”, izjavio je Omar Hasanbašić, izvršni direktor Comtrade Distribution za Bosnu i Hercegovinu.

Tesla konferencija Jahorina Foto: Milena Đorđević

“Trenutno, naši najbolji modeli frižidera imaju E energetsku klasu, ali u skladu sa našim naporima za kontinuiranim unapređenjem, ove godine uvodimo modele sa D i C energetskom klasom u naš portfolio. Svakako ćemo nastaviti da ažuriramo naše proizvode i uvodimo sve bolje energetske klase kako bismo ostali u skladu sa najnovijim zahtevima i postigli najbolje moguće rezultate u energetskoj efikasnosti”, naglasio je Hasanbašić.

Druga značajna oblast obuhvatala je belu tehniku i male kućne aparate brenda Tesla, koji su ključni za poboljšanje svakodnevnog života korisnika i omogućavanje više slobodnog vremena.

Takođe, predstavljeni su i Tesla monitori i televizori koji obećavaju izuzetno korisničko iskustvo, napredne funkcije i vrhunski kvalitet slike.

Ova konferencija je samo jedan u nizu projekata i događaja koje brend Tesla organizuje kako bi promovisao saradnju i zajednički rad stručnjaka u oblasti potrošačke elektronike, kao i predstavio nove proizvode u svom asortimanu.

“Tesla brend je imala za cilj da ovu Comtrade konferenciju iskoristi kao platformu za dalje širenje na tržištu na nekoliko načina. Prvo, konferencija pruža priliku da Tesla brend predstavi svoje najnovije proizvode, tehnološka dostignuća i inovacije. U sklopu konferencije smo kreirali i interaktivne štandove i prezentacije na kojima će učesnici imati priliku da se upoznaju se s proizvodima i tehnologijom brenda, postavlje pitanja i dobiju odgovore od naših product menadžera”, rekla je Ema Delalić, Sales i Marketing menadžer.

“Konferencija je idealna prilika za za razmenu ideja, kao i za potencijalno otvaranje novih poslovnih prilika. Generalno, mi smo ovu konferenciju videli kao mogućnost za direktnu interakciju s sa našim partnerima, i pre svega jačanje partnerstava, uz predstavljanje najnovijeg portfolija”, dodala je ona.

Sve proizvode brenda Tesla, uključujući široku paletu televizora, monitora, klima uređaja, malih kućnih aparata i bele tehnike, možete pronaći na njihovoj veb stranici.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA