Kad ste već toliko naivni, i treba da dobijete kamen umesto telefona!

Zašto bi neko ko, iole malo razmišlja, unapred platio nepoznatoj osobi proizvod koji u životu nije video?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika ja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Djoza

    12. avgust 2017 | 17:43

    To je iStone

  • Domaćinac

    10. avgust 2017 | 16:40

    Po prirodi posla imamo potrebu da često naručujemo delove,opremu i aplikacije od prodavaca iz drugih gradova. Vremenom smo sa pouzdanim razvili dobar poslovni,čak i prijateljski odnos.Ali,imali smo i loših iskustava,pa i pokušaja prevara.Sve smo ih rešili,neke mirno,neke uz malo više buke,ali smo više od toga imali loša iskustva sa raznoraznim brzim poštama- od kašnjenja dostave,raznih oštećenja pošiljke,gubitka, pogrešne isporuke,do kašnjenja isplate pošiljaocu pa i nestanka novca...A iako sve kurirske službe imaju predvidjene postupke za ove ili one situacije,uglavnom se ogradjuju od odgovornosti...

  • fuan

    10. avgust 2017 | 12:59

    ja kada porucim neku stvar i stize mi pouzecem ni jedna kurirska sluzba mi ne da da proverim sta je u paketu dok ne potpisem i ne platim za paket, a kada platim i potpisem ne mogu da vratim nikom, sva sreca sto sam uvek imao fer prodavce

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA