Instagram je na prilično bizaran način objavio da organski rič više gotovo ne postoji
Prilično čudna odluka Instagrama
Kada najavljujete novi proizvod, potpuno je logično da u celu priču uključite i izjave korisnika koji tvrde da je to što nudite upravo ono što im je potrebno u ovim uzbudljivim vremenima.
Ono što nije previše logično jeste da u sve uključite i citat nekoga ko omalovažava vašu ključnu ponudu.
Sa druge strane, Instagram, koji se nalazi u vlasništvu Facebooka, je uvek bio trendseter koji je išao svojim putem.
I zato nas je upravo u kompanijskom blogu podsetio na to hvaleći se o tome kako brendovi mogu da promovišu sponzorisane postove influensera - uz malo neočekivan komentar.
Ovaj prilično štetan komentar, koji je predstavljen u podebljanom fontu, dao je predsednik komunikacija kompanije Old Navy.
On je naglasio da je organski rič na na platfromi, mogućnost da neko vidi vaš post a da prvo niste platili za to, stvar prošlosti.
- Oldy Navy konstantno traži načine da pravim kupcima predstavi plaćene oglase, umesto da prosto baca postove u etar - stoji u blogu.
Da, ovo je upravo bilo javno priznanje da organski rič gotovo ne postoji, a iznenađujuća je i odluka Instagrama da ponosno naglasi tako nešto na svom blogu.
Doduše, samosvest nikada nije bila jača strana bilo čega čime je upravljao Mark Zakerberg.
(Telegraf.rs)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.