≫ 

Da li Facebook ima prednost kod onlajn ljubavnih sastanaka?

Facebook sakuplja podatke i preko opcije za logovanje, jer se korisnici mogu logovati na druge sajtove uz pomoć FB naloga...

  • 0
Facebook Foto: Pixabay.com

Britansko regulatorno telo za konkurenciju istražuje Facebook kako bi utvrdilo da li ta mreža zloupotrebljava dominantnu poziciju medu društvenim medijima i digitalnom reklamiranju kroz sakupljanje i korišćenje podataka, saopšteno je iz tog tela.

Agencija za konkurenciju i tržište pokrenula je istragu o tome da li Facebook ima neopravdanu prednost u oblastima kao što su poverljive onlajn reklame i onlajn ljubavni sastanci, po načinu na koji sakuplja podatke, preneo je Rojters.

Facebook sakuplja podatke kada se firme oglašavaju korisnicima i preko opcije za logovanje na FB, jer se korisnici mogu logovati na druge sajtove uz pomoć FB naloga.

- Radićemo blisko sa Evropskom komisijom dok istražujemo ova pitanja, kao što ćemo nastaviti i našu koordinaciju sa ostalim agencijama da se borimo sa ovakvim pitanjima u svetu - izjavila je šefica Agencije za konkurenciju i tržište Andrea Kosčeli.

(Telegraf.rs/Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA