DIGITAL DAY 2013: Ne propustite priliku da čujete svetske eksperte digitalnih komunikacija

Na Trećoj konferenciji o digitalnom marketingu govoriće Andy Chen, generalni direktor Preview Networks, Tom Bowman, potpredsednik BBC Worldwide, a pored svetskih, imaćete priliku da čujete i stručnjake iz naše zemlje koji će prenositi iskustva u oblasti onlajn oglašavanja

  • 0

Treća  konferencija o digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day 2013, na temu "Oglašavanja u multi-screen eri", biće održan 14. maja u Domu omladine u Beogradu. Publika će biti u prilici da prisustvuje predavanjima o savremenim mobilnim tehnologijama, snalaženju potrošača u digitalnom okruženju, komuniciranju brendova sa ciljnim grupama, trendovima medija multitasking-a i mnogim drugim temama.

Sveže informacije o sve većoj zastupljenosti video-advertajzinga publici će predstaviti Andy Chen, "angel" investitor i savetnik na nekoliko projekata i tehnoloških "start-up"-a u Evropi i SAD, danas generalni direktor kompanije Preview Networks.

Gospodin Chen je stručnjak sa veoma značajnim iskustvom u digitalnoj industriji i trostrukom diplomom iz oblasti arhitekture, urbanizma i skandinavske kulture sa Univerziteta u Kaliforniji, Univerziteta Berkeley u SAD i MBA diplomom Univerziteta u Stokholmu, a deo svog znanja i iskustva će preneti domaćoj publici na ovogodišnjem Digital Day-u.

Na listi inostranih predavača nalazi se i Tom Bowman, potpredsednik globalne strategije i marketing aktivnosti BBC Worldwide u Velikoj Britaniji. Tom danas vodi i koordinira globalni tim zadužen za prodajne aktivnosti, brendirani sadržaj i specijalizovana oglasna rešenja za sve internacionalne TV i digitalne medijske službe BBC-ja.

Jedan od najistaknutijih predavača ove manifestacije je Alison Fennah, zamenik predsednika IAB Europe odgovorna za razvoj programa istraživanja i marketinga. Veliki deo karijere proveden u sektoru marketinga, finansija i na razvoju poslovanja obogatili su njeno iskustvo i doprineli stvaranju eksperta kakav je Alison danas.

Ona će se osvrnuti na specifične podatke o Srpskom digitalnom tržištu do kojih je došla Mediascope Europe studija sprovedena od strane IAB Europe.

Publika će, takođe, imati priliku da se bolje upozna sa temom "Mobilni i onlajn kanali u kupovnim tokovima u Srbiji" koju će im približiti regionalni direktor za razvoj digitalnog tržišta informacija, jedne od najvećih istraživačkih agencija GfK, Caroline Henne.

Panel na temu "Stručnost u vođenju digitalnih kampanja" moderiraće Rade Tičković, managing direktor Httpoola, dok će se među panelistima naći predstavnici nekih od najznačajnijih domaćih agencija, oglašivača i onlajn izdavača. Biografije svih predavača i panelista možete pročitati na stranicama posvećenim konferenciji.

Prijavljivanjem u periodu do 28. 4. obezbeđujete sebi učešće na Digital Day-u po specijalnoj ceni od 6.500 dinara, dok će se nakon toga ulaznice prodavati po ceni od 7.500 dinara. Za tri i više poručenih ulaznica važi popust od 10%, a ulaznice mogu se poručiti preko zvaničnog sajta udruženja IAB Serbia.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA