• 0

DRUŠTVENE MREŽE.RS: Pratite sve informacije sa društvenih mreža na jednom mestu

Drustvenemreze.rs je prvi internet portal u Srbiji koji će sve informacije sa društvenih mreža objediniti na jednom mestu

  • 0

Milijardu postova na Facebooku i više od 400 miliona tvitova osvanu u samo jednom danu. Na Instagramu je samo u toku 2013. godine objavljeno oko 5 milijardi fotografija. Mreže kao što su Tumblr i Pinterest broje oko 23 miliona jedinstvenih korisnika mesečno.

Trend da sve više ljudi pronalazi i čita vesti na internetu, pretražuje informacije ili komunicira sa okruženjem putem društvenih mreža, bilo privatno ili poslovno, postao je u poslednje vreme svakodnevnica prosečnog internet korisnika.

Rezultat navedenog trenda je činjenica da svakodnevno bivamo zatrpani svakojakim vestima i da se mnogima od nas dešava da ponekad ne možemo da se izborimo sa ogromnom količinom informacija koje primamo.

Foto: AP/Ben Margot

Foto: AP/Ben Margot

Podstaknuti situacijom da je uprkos velikoj dostupnosti informacija sve teže ostati u toku sa dešavanjima i sadržajima koje nas zanimaju, tim mladih ljudi okupljenih oko internet marketing agencije "Ellecta Interactive" pokrenuo je platformu DrustveneMreze.rs koja nudi rešenje ovih problema.

- Sajt je osmišljen da bude agregator bitnih informacija i zanimljivog sadržaja sa društvenih mreža, organizovanog po kategorijama i platformama, kao što su Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin i Foursquare. Želja nam je da ljudima sa ograničenim vremenom maksimalno olakšamo pregled tema i aktuelnih dešavanja u sve brže rastućoj Social Media sferi u Srbiji. Takođe, trudimo se da novinarima i marketing profesionalcima ponudimo sveobuhvatan uvid u dešavanja, popularnost određenih lokacija, tema, brendova i pojedinaca aktivnih na društvenim mrežama - navodi Željko Bošnjak, vođa projekta.

Foto: AP/Tanjug

Foto: AP/Tanjug

Ekipa okupljena oko ovog projekta planira da u budućnosti portal proširi alatima koji će marketing profesionalcima omogućiti lakši uvid u ponašanje njihovih ciljnih grupa na društvenim medijima, kao i da na samom portalu pokrenu edukativni blog koji će, primarno, edukovati korisnike o društvenim mrežama i vršiti popularizaciju takozvanog social media marketinga.

Svakako, agregacija svih informacija sa društvenih mreža u jedan koncept zaista je novost na tržištu Srbije i ostaje za videti na koji će način ova platforma olakšati informisanost pojedinca i smanjiti svakodnevnu preplavljenost informacijama kojom smo okruženi.

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima