≫ 

Zašto Facebook i Twitter imaju plavi logo?

Određene boje mogu da izazovu specifične emocije kada ih gledaju i kompanije ih ne koriste sasvim slučajno

  • 0

Različite boje kod ljudi stvaraju različito raspoloženje kod ljudi kada ih gledaju.

Suosnivač Facebooka otkriva kako mu je samo jedan razgovor sa Markom Zakerbergom na Harvardu odredio budućnost

Zato mnoge kompanije pridaju veliku pažnju njihovom odabiru, a Facebook nije nikakav izuzetak.

Pogledajte kako sve boje mogu da utiču na nas i zašto određene kompanije baš biraju njih:

Foto: Pixabay.com

1. Crvena se tradicionalno vezuje za ljubav, energiju i intenzitetom. Zbog toga brojne reklame za automobile, ili bilo šta što ima veze sa ljubavi, koriste neku nijansu ove boje.

2. Žuta se koristi za stvari kojima prenosimo radost, pažnju ili intelekt. Ova boja je odlična u skretanju pažnju. Međutim, ona nije dobra za pozadinu aplikacije jer može da dovede do umaranja očiju.

3. Zelena je povezana sa svežinom, bezbednošću i rastom. Zato najveći broj proizvoda koji su povezani sa prirodom, zdravom hranom i sličnim stvarima ima ovu boju na sebi.

4. Plava iskazuje stabilnost, poverenje i spokoj. Zato i nije veliko iznenađenje zašto su Facebook i Twitter odlučili da izaberu ovu boju za svoj logo.

5. Ljubičasta se vezuje za nešto plemenitog porekla, bogatstvo i ženstvenost. Ova boja najčešće se koristi na proizvodima namenjenim ženama, kao i luksuznim dobrima.

Daljinac

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA