Vrhunac bezobrazluka: Putnik morao da plati kartu više od ostalih u avionu jer mu je ime dugačko?!

Posle ovog slučaja oglasila se i avio-kompanija

  • 0

Aviokompanija Taj Ervejz jednom putniku naplatila je dodatni iznos iz vrlo neobičnog razloga. Službenica je neimenovanom putniku tokom prijave uračunala dodatnu novčanu naknadu nakon što se ustanovilo da ime upisano na avio-karti nije identično onom upisanom u pasošu, preneo je Bangkok Post.

Putnik je objasnio da za to postoji dobar razlog. Prezime mu je vrlo dugačko i bilo je nemoguće, rekao je, u internet obrazac aviokompanije uneti puno prezime zbog ograničenog prostora za slovna mesta.

Razgibana stjuardesa! Ova devojka radije koristi noge nego ruke (VIDEO)

Iz Taj Ervejza su izvestili da preduzimaju odgovarajuće mere kako se tako nešto više ne bi ponovilo.

- Izvinjavamo se zbog neprijatnosti. Obrazac koji putnici ispunjavaju kada internet putem rezervišu ili kupuju avio-karte, nudi 25 slovnih mesta u rubrici za ime i u rubrici za prezime - napisao je potpredsednik Taj Ervejza Vivat Pijaviroj na Fejsbuk stranici kompanije.

Daljinac

(Telegraf.rs/Hina)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Više sa weba

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA