• 0

Vreme čitanja: oko 3 min.

Američke zvezde zarađuju i po pet miliona za dvadeset sekundi: Ove reklame se posebno plaćaju

Vreme čitanja: oko 3 min.

Megazvezde dobijaju milione za jedan dan posla

  • 0
Hollywood Foto: Andrey Bayda/Shutterstock

Pošto se Ben Aflek prošle godine pojavio u reklami za kompaniju Dankin (Dunkin') koje je čuvena po prodaji krofni, njihova prodaja se eksponencijalno povećala. Izvor Si-En-En-a (CNN) navodi da su dan posle emitovanja reklame prodali više krofni nego ikada pre u svojoj istoriji.

Ovo je bila prva Dankin reklama koja je emitovana za vreme američkog Super Bola i od tada njihovo ime je ponovo deo pop kulture. Za svoj udeo u obnovi popularnosti ovog brenda, Ben Aflek je navodno dobio 10 miliona dolara, prenosi Si-En-En.

Iako su milionske sume za par dana posla retkost ipak nisu nečuvene u Holivudu.

Poznati glumac Leri Dejvid je dobio 10 miliona dolara za pojavljivanje u reklami kompanije FTX, koja je prikazana tokom Super Bola 2022. godine.

Ove godine reklame prikazane tokom Super Bola bile su prepune holivudskih zvezda -  Dženifer Aniston i Dejvid Švimer iz serije "Prijatelji" su ponovo radili zajedno reklamirajući "Uber Eats" dostavu.

Džejson Momoa je reklamirao T-Mobile internet, Kris Pret čips Pringles, a čak i čuveni Martin Skorseze je režiraio i pojavio se u reklami za Squarespace.

Iako je 10 miliona dolara, koliko su navodno dobili Ben Aflek i Leri Dejvid, ekstremno velika, više brend menadžera koji su govorili za Si-En-En je navelo da je veoma retko da se velike zvezde pojave u reklami koja se emituje tokom Super Bola, za cifru manju od milion dolara.

Partner u holivudskoj agenciji za talente WME Tim Kurtis navoda da može da se desi da neki glumci dobiju i 25 hiljada dolara za kratko pojavljivanje u reklami, ali da su to obično manje poznati glumci koji nemaju status "megazvezde".

- Većina velikih zvezda obično hoće da rade za honorar između milion i 3 miliona dolara kada su u pitanju reklame koje se emituju tokom Super Bola. Svakako da ima izuzetaka koji dobijaju mnogo veće sume, ali je veoma retko da neko, koga smatraju istinskom filmskom zvezdom, dobije manje od milion dolara - naveo je Kurtis.

Dodao je da većina reklama koje se emituju tokom Super Bola bude snimljeno za jedan do dva dana.

Izvor koji Si-En-En navodi da su najmanje dve holivudske zvezde ove godine dobile više od 5 miliona dolara za reklame u kojima je njihovo pojavljivanje trajalo manje od 20 sekundi.

Prošle godine Super Bol je pratilo 115 miliona gledalaca. Ovolika gledanost je veliki podstrek kompanijama da ulože desetine miliona dolara u svoje reklame.

Ove godine, slotovi za reklame tokom Super Bola su se prodavali po ceni od 6.5 do 7 miliona dolara za 30 sekundi reklame. Si-En-En prenosi da su svi slotovi za reklame bili gotovo rasprodati još u nevembru prošle godine, nekoliko meseci pre samog događaja.

Zbog svih prednosti prikazivanja svoje reklame tokom jednog od najbitnijih događaja u sportskom američkom kalendaru, brendovi su spremni da izdvoje između 15 i 50 miliona dolara na jednu reklamu od čega 10 do 15 miliona dolara može da ode samo na glumce.

Ipak, kako navodi Kurtis, nisu sve zvezde rade da snimaju reklame, čak i kada su milionske cifre u pitanju.

- Iskreno, više njih odbije nego što ih prihvati. Iako je naša agencija imala 30 svojih zvezda u reklamama na ovogodišnjem Super Bolu, imali smo preko 70 ponuda. Glumci često odbijaju ovakve poslove zato što ne žele da snimaju reklame samo da bi ih snimali. Žele da promovišu nešto što je blisko njima i njihovom ličnom brendu, kao i nešto na šta mogu biti ponosti - zaključio je Kutris.

(Telegraf Biznis).

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>