Exit dobitnik nagrade "Top Serbian Brands"

Exit kroz turizam doprinosi 15 miliona evra godišnje domaćoj ekonomiji

  • 0

Na osnovu glasova građana Srbije, Exit festival je dobitnik prestižnog priznanja "Top Serbian Brands" za 2014. godinu, koje se tradicionalno dodeljuje u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i agencijom za strana ulaganja Siepa. Dobitnici se svake godine utvrđuju na osnovu nezavisnog istraživanja tržišta u kojoj su glavni kriterijumi poznatost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, odličnost i poslovni rezultati.

Exit je dobitnik nagrade u kategoriji festivala, a lista pobednika obuhvata kompanije i ličnosti kao što su Novak Đoković, Air Serbia, Carlsberg Srbija i NIS.

Posle dve uzastopne međunarodne nagrade za najbolje evropske festivale, uz Februarsku nagradu Novog Sada, ulazak u selekciju najvećih brendova u Srbiji, novo je priznanje za Exit Avanturu koja obuhvata dva festivala u dve države. Prošle godine, Exit i Sea Dance festival imali su 260.000 posetilaca iz više od 50 zemalja sveta, a ove godine, zahvaljujući novim partnerstvima u Evropi, očekuje se porast inostranih gostiju. Prema proračunima USAID-a i nadležnih državnih institucija, Exit kroz turizam doprinosi sa 15 miliona evra godišnje domaćoj ekonomiji, a kako potvrđuje i CNN, godišnja vrednost međunarodne promocije Srbije preko Exit-a procenjena je na oko 90 miliona dolara.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Teme

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA