Šokantni "Pojedi Šveđanina" projekat osvojio Grand Prix na Kanu
Aleksandar Skarsgard, njam njam! Ali imajte u vidu - ovo je MOKUMENTARI
Prvi Grand Prix na Festivalu kreativnosti McCann Stokholm i I&F Grupa iz Beograda dobili su za kampanju „Eat A Swede“ (u slobodnom prevodu „Pojedi Šveđanina/ku”). Pored Grand Prix priznanja u istoj kategoriji, Entertainment, kampanja „Eat a Swede“ osvojila je srebrnog Kanskog lava, a ranije je dobila je još jedno srebro u kategoriji Health and Wellness, i finalista je u još u sedam kategorija.
- Izuzetna ideja, snažan kreativni tim, hrabar klijent, sve se poklopilo. Ovaj Grand Prix rezultat je zajedničke energije svih koji su učestvovali u projektu i koji su verovali da ova kampanja može da privuče pažnju javnosti i pokrene diskusiju o jednom značajnom pitanju kao što je održivost i očuvanje planete. Kreativne ideje donose promene, naša industrija ima mogućnost i odgovornost da kreira kampanje koje mogu da menjaju svet. Ponosan sam na celu I&F Grupu i naš tim u Stokholmu koji je kreirao jednu takvu kampanju - izjavio je Srđan Šaper, osnivač I&F Grupe u okviru koje posluje agencija McCann Stokholm.
Kampanja kreirana za Švedsku federaciju za hranu (SFF) imala je velikog uticaja na javnost i pokrenula je debatu o održivosti i prehrani stalno rastućeg svetskog stanovništva. Jedan od načina koji Švedska federacija za hranu preporučuje je “Svegan” (Go Swegan), program koji se bazira na prihvatanju zdravog načina ishrane i održivoj praksi. U 18-minutnom satiričnom dokumentarcu „Eat a Swede” glumi svetski poznati glumac Aleksander Skarsgard.
- Počastvovani smo dobijanjem Grand Prix nagrade. Rad na kampanji započeli smo pre više od tri godine i onda nas je zaustavila nas je pandemija, tako da cela agencija „živi i diše“ ovaj projekat već neko vreme. Posebno zahvaljujemo našem fantastičnom klijentu, Švedskoj prehrambenoj federaciji, i Henriku - našem voljenom "naučniku", i na kraju, ali ne i najmanje važno, Aleksanderu Skarsgardu za njegove ukusne gene! - rekao je Jakob Stjarne, direktor agencije McCann Stokholm.
Kanski festival kreativnosti najprestižniji je svetski festival u oblasti advertajzinga i nagrade na ovoj manifestaciji smatraju se Oskarima kreativnosti. Ove godine žiri je birao najbolje kampanje među više od hiljada prijavljenih radova iz 87 zemalja.
(Telegraf.rs)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.