≫

Serija "Kris+Tina" nas neprestano drži u neizvesnosti: Julija Hlinina otkriva je li sve stvarnost ili mašta

Ovo je jedno zanimljivo putovanje u vlastiti unutrašnji svet prikazano očima zbunjene devojčice

• 0
Julija Hlinina Yuliya Khlynina Foto: START

Nema osobe na ovom svetu koja nije zamišljala ili zamišlja i dalje svoj savršen život. Kako će izgledati, čime će se baviti, s kim će biti... Hoće li biti hrabri, ambicionzni, oni koji mnogo putuju ili koje masa voli... I većina nas je vrlo daleko od svoje idealne kreacije sebe. Ali šta se desi ako sretneš osobu koja živi baš taj tvoj idealni život? I koja, sasvim slučajno, izgleda isto kao ti, ima isto poreklo i detinjestvo, koja je ti, samo mnogo, mnogo bolja verzija tebe?

Upravo se tim kompikovanim i uzbudljivim pitanjem vodi serija "Kris+Tina". Kristina, koju svi zovu Kris, uplašena je devojka koja nigde nije pristala - nije završila željeni fakultet, radi slabo plaćene poslove, nesposobna je da donese čak i najprostiju odluku, a zbog pogibije bivšeg dečka Sergeja ne može da se otvori novoj ljubavi... Sve se iz korena menja kada sasvim slučajno sretne upravo svog "pokojnog dečka"... I kraj njega svoju idealnu verziju - Kristinu, tj. Tinu.

O ovoj intrigantnoj i nepredvidivoj seriji lepa ruska glumica Julija Hlinina koja igra glavnu ulogu, odnosno glavne uloge Kris i Tine, pričala je za Telegraf.rs.

• Kako ste se osećali kada ste prvi put pročitali scenario?

Priča je toliko zamršena i slojevita da izaziva čitavu plejadu emocija. Istovremeno i saosećate sa glavnom junakinjom i nervira vas što je tako nespretna i naporna. Najviše me je zaintrigirala deduktivna komponenta serije, gde želite da otkrijete kako se glavni lik našao u drugoj realnosti i da li je to stvarnost ili mašta. Želja da posložite sve kockice drži vas u neizvesnosti do samog kraja.

• Kako biste opisali seriju, onima koji je još nisu pogledali? Fanovi kog žanra će najviše uživati?

Ovo je jedno zanimljivo putovanje u vlastiti unutrašnji svet prikazano očima zbunjene devojčice. Ona se nalazi u fantastičnoj detektivskoj priči unutar svojih snova, iluzija i maštanja. Kroz taj put ona pronalazi sebe i svoj glas. Mislim da je to jako korisna priča za sve.

• Ko je bliži Vašoj ličnosti Kris ili Tina? Koji lik je bio teži da ga savladate?

Za mene je bila prava pustolovina da savladam dva toliko različita lika. Takva dvostruka transformacija na ekranu je izazov za svakog glumca. Osim toga, meni su uvek zanimljive uloge koje menjaju nešto u meni. To je moja vrsta psihoterapije. Glumiti dve izuzetno različite osobe je poput dijaloga sa svojim alter egom. Istovremeno tehnički nije ni malo lako snimiti scene sa obe junakinje odjednom. Takva snimanja zahtevaju mnogo vremena, snage i umeća da se brzo „skače“ iz jedne uloge u drugu. Za vreme snimanja serije u mojoj glavi su bile tri ličnosti: Julija Hlinina, Kris i Tina. Mislim da mi je to pomoglo da budem produktivnija.

KrisTina Ljubitelji detektivskih serija, SYFY, romanse i komedije pronalaze se u ovoj seriji / Foto: START
  • Da li živite svoj savršeni život? Da li ste ispunili sve snove koje ste zapisali u dnevnik kao devojčica?

Naravno da ne. Čini mi se da se trenutno nalazim izmedju dva sveta, takoreći u čistilištu između raja i pakla. Život može biti gori ili bolji, a ja sam negde na pola. Ali verujem da to i jeste život, pola želja se ispuni, pola ne, negde se osećam komfornije nego na drugim mestima, nekad nešto menjam, ponekad sve ostavljam kako jeste. U tome i jeste dualizam života, nešto možete da rešite sami, a nešto je van vaših mogućnosti. Ja čuvam svoj dnevnik iz detinjstva i jako mi je zanimljivo što me je ponekad strah i da ga otvorim. Ima u tome nečeg nostalgičnog i romantičnog, ali u isto vreme i sećanje na tinejdžerske probleme, osećanja i sukobe, kao i prve ljubavi. Sad je sve dosta lakše i bolje i iz ove perspektive mi je drago što sam sve to prošla.

KrisTina Foto: START
  • Fanovi ove serije će sigurno imati brojne teorije o tome šta se zapravo dešava i ko je prava Kristina. Da li pratite teorije i komentare? Da li ste imali svoje ideje dok ste čitali scenario? I da li ste bili iznenađeni na kraju?

Da, fanovi koji nisu u mogućnosti da odgledaju celu sezonu odjednom, već gledaju po jednu epizodu nedeljno, često mi pišu svoje teorije. U ovoj priči možete da birate likove sa kojim se poistovećujete. Ja ipak imam malo više iskustva i kad sam čitala scenario pretpostavila sam da je u pitanju nečija koma, ali nisam bila sigurna čija. Želela sam više zamršenosti, ali sa druge strane kada razmislim - gde više?

KrisTina Šta ako neko živi vaš idealni život? / Foto: START

Iznenadilo me je što je pri kraju delovalo kao da će biti srećan kraj za Kris, a ja ne želim srećan kraj već da bude kao u životu. Kad se probudi iz kome dešava se da pored nje bude njena majka, kao i Kiril sa kojim će očigledno popravljati odnos, ali onda odjednom usledi poziv od Tine koji najavljuje novu intrigu i pokazuje da neće baš sve ići glatko.

• Koja scena Vam je bila najteža?

Najteži mi je bio prelazak između dve junakinje, da ispratim tempo skakanja iz jednog u drugi lik. Pravi izazov je bio brzo menjanje nijansi, ne samo fizičkih, već i onih vezanih za osobine i ponašanje. Pored žongliranja likova, trebalo je žonglirati i vremenima, imamo prošlost, sadašnjost, budućnost, pa čak i "dan mrmota". Morali smo da budemo stalno na oprezu, da vodimo računa u kom momentu se nalazimo. Ja sam završila studije pozorišne glume gde su nas učili da se borimo, preživimo i da savladavamo kreativne poteškoće i da se lako prilagođavamo. Setila sam se svega toga i fokusirala se na nove izazove.

KrisTina Serija "Kris+Tina" dostupna je u Srbiji / Foto: START
  • Da li postoji šansa za drugu sezonu ili je serija zamišljena samo za 8 epizoda?

Mislili smo da je cela priča samo u glavi devojke koja leži u komi na aparatima, ali ona se budi, a Tina je i dalje postoji. Upravo to vraćanje komponente detektivskog trilera, na kraju serije, kad smo mislili da gledamo srećan kraj, po mom mišljenju je najava druge sezone.

• Na kojim projektima ste radili sa Milošem Bikovićem? Kako biste opisali to iskustvo?

Obožavam Miloša Bikovića. On je odličan partner, uvek u dobroj formi, uvek daje energiju i nešto za šta da se uhvatiš. Zajedno smo glumili u pilot epizodi jedne ruske serije. Snimanje je bilo jako zanimljivo, po scenariju smo se krili od policije u napuštenom kampu, sedeli pored vatre, Milošev junak je bio i ranjen, pravi akcioni film. Miloš je i divna osoba i podrška u svakoj sceni. Posebno sam zahvalna na njegovom smislu za humor. Baš me zanima da li su svi srpski glumci tako duhoviti.

• Posetili ste Beograd, kako biste ga opisali? Šta biste izdvojili? Da li ste doživeli neki kulturološki šok?

Želja mi je da posetim Srbiji i da putujem po njoj. Imam u glavi sliku zemlje, formiranu najviše iz filmova velikog reditelja Emira Kusturice. Volela bih da vidim kako zapravo izgleda, da upoznam vaš narod i kulturu. Čini mi se da su naši mentaliteti i kulture dosta slični. Čekam poziv u Beograd!

Ovu rusku seriju, koja će jednako privući i ljubitelje naučne fantastike, i detektivskog romana, ljubavne drame ali i fanove telenovele "Zlobnica" (ako ništa drugo zbog fizičke sličnosti glavnih glumica), možete pratiti na platformi START koja je nedavno uvedena u Srbiji.