Vreme čitanja: oko 2 min.

Sutra u bioskope stiže priča o legendarnim patikama koje su oduševile Majkl Džordana: "AIR"

Vreme čitanja: oko 2 min.

Oskarovska ekipa filma, predvođena Benom Aflekom i Metom Dejmonom, u filmu o jednom od najuticajnijih sportskih brendova svih vremena koji su kritičari ocenili najboljim sportskim filmom svih vremena

  • 1
AIR Foto: Promo

Ben Aflek i Met Dejmon ponovo su se udružili snage, a poznati par igra glavne ulogu u filmu "AIR" koji na repertoare bioskopa stiže od četvrtka 6. aprila, u distribuciji Blitz filma.

Film je zasnovan na istinitoj priči, a radnja nas vraća u razdoblje osamdesetih godina prošlog veka. Met Dejmon tumači lik Sonija Vakara, Ben Aflek je u ulozi suosnivača Najka, legendarnog Fila Najta, Džejson Bejtman je u ulozi Roba Strasera – njegovog direktora marketinga, dok je Vajola Dejvis u ulozi beskompromisne majke koja zna vrednost neizmernog talenta svog sina i košarkaškog fenomena koji će postati najveća sportska legenda svih vremena.

Film je zaradio gotovo savršen rejting na Rotten Tomatoes-u sa 99% pozitivnih kritika, što ukazuje na izvanredan kvalitet filma.

Ambiciozan, revoltiran i strastven šef Najka opisan je svojom poznatom rečenicom: 'Pamtiće vas po pravilima koja ste prekršili.' Vodeći se ovom mišlju, Najt se odlučuje na rizike da bi svojoj tada nepoznatoj kompaniji Najk doneo slavu i stao uz bok najvećih i znatno uspešnijih konkurentskih firmi Adidasa i Konversa.

U probijanju u društvo slavnih robnih marki jedna od ključnih figura postaje upravo Soni Vakaro, a koji je dobio naizgled jednostavan, a u praksi gotovo neizvodljiv zadatak: potpisati ugovor sa zvezdom NBA koja će Najk učiniti prestižnim sportskim brendom.

Na putu do njegovog potpisa Vakaro mora da se nosi sa arogantnim Džordanovim advokatom Dejvidom Falkom (u čijoj ulozi briljira Kris Mesina) i igračevom majkom Deloris Džordan, koju oličava Vajola Dejvis.

Film se između ostalog bavi i uspostavljanjem novih marketinških pravila koja su nastupila nakon sklapanja ugovora između Džordana i Najka. Naime upravo je on bio prelomna tačka u načinu na koji su igrači dogovarali marketinške saradnje s brendovima, a na samom kraju filma saznajemo i da je Vakaro kasnije postao ključna figura zaslužna za unosne marketinške poslove koje su godinama dobjali sportisti s prestižnih univerziteta.

Snimiti film o pregovorima između majke košarkaša i marketinškog agenta tako da gledaoce drži prikovane za ekran i budi emocije zaista nije nimalo lak zadatak, ekipa filma je međutim nadmašila sva očekivanja pa su ga kritičari već sada ocenili najboljim sportskim filmom svih vremena!

"AIR" u distribuciji Blitza pogledajte u bioskopima od četvrtka 6. aprila. Ulaznice kupite online ili na blagajnama bioskopa.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mile od Stalaća

    5. april 2023 | 14:37

    Kako se zove ovaj žanr filmova?Ekonomsko propagandni?Otišlo je sve u k....Znam sigurno da ga neću gledati.Pre neki dan sam gledao Munje, gde sam potpuno razočaran izašao iz bioskopa, iako nisam imao nikakva očekivanja.To je film gde je bilo najbitnije naplatiti se od sponzora a sve ostalo manje-više.Novac, novac, komercijalno, samo komercijalno, samo šerovi, samo brojke...To nema veze sa umetnošću, sa filmom, već su to postali kanali marketinga za kompanije kao i ovaj film.Sad će Adidas ili Puma da snimi film sa Bredom Pitom i Vil Smitom kako je Pele kupio prve kopačke...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA