Vreme čitanja: oko 2 min.

Dragana Đukić: Predstava "Strah u operi" odlično korespondira sa publikom

V. B.

Vreme čitanja: oko 2 min.

Napisala ju je Jelena Mijović na osnovu četiri priče italijanskog pisca Dina Bucatija iz zbirke "Prodavnica tajni"

  • 0
Dragana Đukić Foto: Tanjug/Jadranka Ilić

Gošća nove epizode video serijala Tanjug Reflektor bila je glumica Dragana Đukić kojaje govorila o svojoj ulozi u predstavi "Strah u operi" Ateljea 212.

Đukić je rekla da je predstavu "Strah u operi" napisala Jelena Mijović na osnovu četiri priče italijanskog pisca Dina Bucatija (1906-1972) iz zbirke "Prodavnica tajni".

Igraju Svetlana Bojković, Milica Trifunović, Tika Stanić, Luka Grbić, Jelena Đokić, Suzana Lukić i drugi, a Đukić je dodala da joj je rad na "Strahu u operi" bio jako zanimljiv jer se dugo nije bavila takvom vrstom žanra u pozorištu.

Napomenuvši da je dobro radila sa rediteljem Ivanom Vukovićem, Đukić je dodala da i da je "bilo inspirativno od samog početka", od kako je pročitala tekst.

Đukić je navela da će predstava "vrlo dobro da korespondira sa publikom", počev od zvukova demonstracija koji se čuju, a kojih se dobro sećaju generacije sa početka devedesetih godina.

Prema njenim rečima, Bucati je bio levičar, antifašista, novinar koji se bavio socijalnim problemima, i prezirao je socijalnu i uopšte ljudsku nepravdu, ismevao elitu, snobove i malograđanštinu.

- Tako da mislim da će ljudi da se poistovete. Da li sa majčinskom brigom i pričom koju nosi Bojković i Mima, i uopšte ta ideja da jedno jaje može nešto da pokrene, kao efekt leptira, da se samo desi, da sve krene - rekla je glumica.

Đukić je dodala da je "Strah u operi" "predstava o predstavi u predstavi" i da je zanimljivo što se dešava iza kulisa, iza kojih se ne vidi opera, već "samo čujemo da se dešava premijera, a ispred se dešava revolucija".

U predstavi ima trenutaka kada glumci nastupaju sa pevanjem, a Đukić je dodala da Bucati u svakoj priči ima neki element naučne fantastike, što je njoj odgovaralo kao ljubiteljki žanra.

- Nije bilo neslaganja, preteranog sučeljavanja, mi na jednoj, a reditelj na drugoj strani. Bilo je vrlo lagano, išlo je dobrim tokom, uz dobru energiju i prosto se desi dobra predstava - naglasila je Đukić.

Govoreći o repertoaru Ateljea 212, Đukić je podsetila da je to pozorište uvek imalo miks žanrova, i bilo je slobodno i otvoreno, a predstave na maloj sceni su vrhunske i mogu se meriti sa onima na velikoj sceni.

Navevši da je "Strah u operi" post-drama, Đukić je dodala da Atelje 212 ima i komedije, ali i predstave kao što je "Amsterdam", "koja ima užasnu temu" i priča "o Holokaustu, o nacizmu i fašizmu koji ne miruje i koji se budi iznova, kao neki vampir".

- O tome i Bucati priča. Tokom naše predstave se nekoliko puta pomene fašizam. Danas su desnice na vlasti svuda u Evropi. Tako da se Atelje trudi da ostane avangarda - navela je glumica.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA