• 1

BRAK GOJI: Ne dozvolite da vas ljubav udeblja

Ljudi u braku u proseku su četiri kilograma teži od samaca, i to je podatak zbog kojeg se nikome baš ni ne žuri toliko da uplovi u bračne vode

  • 1

Međutim, stvarno bi bila šteta odbaciti brak i život udvoje zbog straha od kilograma. Ako ste u tu zamku gojenja već upali, biće vam od velike pomoći da saznate šta vas to tačno od trenutka venčanja čini debljim i kako to da promenite.

Sedenje ispred televizora

Mnogim parovima u dugim vezama ili braku omiljena zabava je izležavanje na kauču u dnevnoj sobi uz omiljeni TV program i neizbežne grickalice. Istraživanja pokazuju da parovi većinu zajedničkog vremena provedu sedeći i jedući. Ipak, ne brinite - mršavljenje ne podrazumeva da ćete morati da se odreknete vremena koje provodite u miru samo s partnerom.

Jednostavno pronađite načine na koje možete biti aktivni zajedno, a koji ne uključuju hranu. Seks se računa, ali nije dovoljan. U paru možete da vozite bicikl, planinarite, plešete ili samo da se prošetate posle večere. Koju god aktivnost odabrali, potrudite se da traje najmanje pola sata tri do pet puta nedeljno.

Briga o deci

Odrasli koji žive sa decom bilo kog uzrasta svake nedelje nakupe 34 grama više sala od svojih vršnjaka koji nemaju decu. Jedan od razloga je taj što su roditelji često toliko zaposleni da jedino što stignu da pripreme jesu zaleđena pica, hamburgeri i slična brza jela. Međutim, i ovde postoji rešenje.

Umesto kalorične brze hrane, potrudite se da u domaćinstvu uvek imate smrznuto povrće, integralni pirinač koji se kuva u kesici i pileća prsa ili riblje filete. Biće to brzinski napravljen, ali zdrav ručak.

Koliko jede partner, toliko jedete i vi

Dok ste bili sami, činija zobenih pahuljica možda vam je bila dovoljna za večeru, ali to se vrlo često promeni kad počnete da živite udvoje. Nepisano je pravilo da žene uz partnere počnu da jedu skoro koliko i oni, a većina muškaraca može da pojede više od svoje izabranice.

Ipak, povećanje količine hrane koju pojedete ne mora da bude loša promena. Ne ako ishranu obogatite većim količinama povrća bogatog vlaknima, a smanjite hleb i testenine. Pazite i na kalorije. Možete da isprobate sledeću formulu: doručak 300 kalorija, ručak 400 kalorija, užina 150 kalorija, večera 500 kalorija i kasna užina 150 kalorija.

Nedostatak vremena za sebe

Između posla, dece i ostalih obaveza, gotovo je nemoguće uhvatiti tri puta nedeljno slobodnog vremena za trening pilatesa ili odlazak u teretanu.

Međutim, da biste bili aktivni, uopšte ne morate da izdvojite mnogo slobodnog vremena. Samo bi trebalo da znate kako da iskoristite svaku priliku tokom dana za sagorevanje kalorija! I pet minuta istezanja biće dovoljno da se osećate bolje, a za 20 minuta možete da napravite i te kako dobar kardio i trening snage.

(Vijesti.me / Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima