• 0

Rekordni rezultati pred godinu jubileja

Atlantic Grupa jedna je od regionalnih pionira i lidera u oblasti hrane i pića, sa renomiranim brendovima kao što su Štark, Grand kafa, Cockta, Argeta, Donat…. I dok ove godine kompanija beleži rekordne rezultate poslovanja, uprkos koronavirusu koji je i dalje prisutan u svim sferama života, naredna godina biće posebno značajna u portfoliju Štarkovih brendova, zbog dva velika jubileja

  • 0
Marko Njavro

Foto: Darko Radulović

Nešto više o rezultatima, inovacijama, očekivanjima i predstojećim jubilejima otkriva Marko Njavro, generalni direktor Atlantic Štarka, koji u sistemu Atlantica posluje kao Strateško poslovno područje Slatko i slano.

  • Kraj godine rezervisan je za osvrtanje na postignute rezultate i ono što je urađeno. Kako Vi ocenjujete 2021. godinu i da li je kompanija ostvarila zacrtane ciljeve?

-Izuzetno smo ponosni na postignute rezultate u 2021. godini i to što potrošači cene naš trud i želju da im pružimo i više od očekivanog. Atlantic Grupa u tekućoj godini beleži rast prihoda od prodaje na skoro svim regionalnim tržištima, sa više od 566 miliona evra prihoda od prodaje u prvih devet meseci, što je za 9,3 odsto više u odnosu na prethodnu i čak 10,1 odsto više u odnosu na rekordnu 2019. godinu.

Kada govorimo o Štarkovim brendovima, tačnije o rezultatima SPP Slatko i slano, beležimo rast prihoda od prodaje na gotovo svim regionalnim tržištima, pri čemu najznačajniji rast je na tržištima Srbije, Crne Gore i Austrije. Gledano po kategorijama, dvocifreni rast imaju Smoki, Bananica i Prima štapići, i ukupno gledano približili smo se rezultatima iz perioda pre krize, tako da sam zadovoljan postignutim. Naravno čeka nas još mnogo posla i za sledeću godinu intenzivno pripremamo projekte novog rasta u svim kategorijama.

Štark

Foto: Atlantic Grupa

  • Kako se prilagođavate novim trendovima i očekivanjima mlađih generacija? Recimo interesantan je primer Ledene Bananice…

-Nova vremena traže i nove ideje, ali pre svega prilagođavanje sve zahtevnijim željama i potrebama potrošača. Iz godine u godinu svedoci smo mnogobrojnih promena trendova i trudimo se da uvek budemo korak ispred, jer je Atlantic Grupa jedan od pionira kada je reč o inovacijama u gotovo svim svojim kategorijama, što nam i daje mogućnost ne samo da pratimo, nego i da predvodimo nove trendove na tržištu.

Svakako da nije lako inovirati svima dobro poznat brend, sa tradicijom i emocijom koju već generacijama nosi Bananica, ali kreativnost je nepresušna upravo kada dobro poznajete svoj brend i kada unosite maksimum energije i želje da taj brend nađe svoje mesto i u srcima budućih generacija. Tako je nastala Ledena Bananica, koju smo lansirali u martu ove godine. Da je ova kampanja imala veliki uticaj na izbor potrošača, govore i rezultati istraživanja agencije Nielsen koji pokazuju da je Ledena vrlo brzo zauzela svoje mesto na tržištu (value market share YTD 1,4%), kao i porast svih brend parametara, a naročito atributa u domenu modernosti i inovativnosti, u odnosu na prethodnu godinu kao i uticaj na rast prodaje čitavog brenda Bananica koji beleži rekordnu volumensku prodaju od čak +40%.

Iako je plan bio da uradimo ograničenu seriju, "Ledena" je pokupila sve moguće simpatije potrošača i osluškivajući reakcije kupaca, odlučili smo da je uvrstimo u stalni portfolio za ovu godinu. Upravo ovakav inovativni pristup u poslovanju je zalog za budućnost i način za održavanje liderske pozicije na tržištu i imidža moderne kompanije koja prati svetske trendove.

U sledećoj godini obeležićemo 100 godina proizvodnje čokolade, dok Smoki obeležava svojih prvih 50 godina, pa su i ovi tako značajni jubileji povod da naše potrošače obradujemo sa još mnogo sjajnih iznenađenja, koja će još jednom potvrditi da su inovacije osnov daljeg razvoja i u sledećih 100.

Smoki

Foto: Atlantic Grupa

  • Kakve trendove možemo očekivati u 2022. godini, kada je reč o konditorskoj industriji?

-Smatram da će društveno-ekonomsku situaciju i dalje većim delom diktirati pandemija koronavirusa, a slično očekujem i kada je reč o poslovanju unutar industrije. Veoma sam srećan što je Atlantic Grupa zaista brzo prilagodila svoje poslovanje uslovima koji su na snazi poslednje dve godine, a jedan od najznačajnijih rezultata brze reakcije i fleksibilnosti kompanije je primena svih mera zaštite od samog početka pandemije i bezbednost zaposlenih na najvišem mogućem nivou, kao i odlično organizovana proizvodnja i distribucija uprkos svim izazovima.

Nadalje, teško je u ovom momentu predvideti u kom smeru će se stvari odvijati, ali trenutni pokazatelji kod značajnog dela naših ključnih sirovina i pak- materijala, poput mleka u prahu, kakaa, jestivog ulja i alu folije, ukazuju da je već došlo do poskupljenja ili je ono izvesno, a isti je trend i kod glavnih energenata te logističkih i drugih usluga. Atlantic Grupa redovno prati kretanja na svetskim tržištima sirovina i materijala i aktivno preduzima mere zaštite od navedenih rizika inflatornog kretanja. Važno je napomenuti da su se tokom prvih devet meseci većim delom koristile postojeće zalihe ili primenjivali ugovorni uslovi iz prethodne godine, pa će se glavnina ovog negativnog uticaja realizovati do kraja godine, a tako će početi i sledeća poslovna godina. Vezano uz trenutne poremećaje u lancu nabavke i više transportne troškove u budućem razdoblju, ne očekujemo značajniji uticaj na dinamiku aktualnih investicija i naše ukupno poslovanje.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Nešto više o rezultatima, inovacijama, očekivanjima i predstojećim jubilejima otkriva Marko Njavro, generalni direktor Atlantic Štarka, koji u sistemu Atlantica posluje kao Strateško poslovno područje Slatko i slano.

  • Kraj godine rezervisan je za osvrtanje na postignute rezultate i ono što je urađeno. Kako Vi ocenjujete 2021. godinu i da li je kompanija ostvarila zacrtane ciljeve?

-Izuzetno smo ponosni na postignute rezultate u 2021. godini i to što potrošači cene naš trud i želju da im pružimo i više od očekivanog. Atlantic Grupa u tekućoj godini beleži rast prihoda od prodaje na skoro svim regionalnim tržištima, sa više od 566 miliona evra prihoda od prodaje u prvih devet meseci, što je za 9,3 odsto više u odnosu na prethodnu i čak 10,1 odsto više u odnosu na rekordnu 2019. godinu.

Kada govorimo o Štarkovim brendovima, tačnije o rezultatima SPP Slatko i slano, beležimo rast prihoda od prodaje na gotovo svim regionalnim tržištima, pri čemu najznačajniji rast je na tržištima Srbije, Crne Gore i Austrije. Gledano po kategorijama, dvocifreni rast imaju Smoki, Bananica i Prima štapići, i ukupno gledano približili smo se rezultatima iz perioda pre krize, tako da sam zadovoljan postignutim. Naravno čeka nas još mnogo posla i za sledeću godinu intenzivno pripremamo projekte novog rasta u svim kategorijama.

[caption id="attachment_3927209" align="alignnone" width="830" height="553" signature_url=""]ŠtarkFoto: Atlantic Grupa[/caption]

  • Kako se prilagođavate novim trendovima i očekivanjima mlađih generacija? Recimo interesantan je primer Ledene Bananice…

-Nova vremena traže i nove ideje, ali pre svega prilagođavanje sve zahtevnijim željama i potrebama potrošača. Iz godine u godinu svedoci smo mnogobrojnih promena trendova i trudimo se da uvek budemo korak ispred, jer je Atlantic Grupa jedan od pionira kada je reč o inovacijama u gotovo svim svojim kategorijama, što nam i daje mogućnost ne samo da pratimo, nego i da predvodimo nove trendove na tržištu.

Svakako da nije lako inovirati svima dobro poznat brend, sa tradicijom i emocijom koju već generacijama nosi Bananica, ali kreativnost je nepresušna upravo kada dobro poznajete svoj brend i kada unosite maksimum energije i želje da taj brend nađe svoje mesto i u srcima budućih generacija. Tako je nastala Ledena Bananica, koju smo lansirali u martu ove godine. Da je ova kampanja imala veliki uticaj na izbor potrošača, govore i rezultati istraživanja agencije Nielsen koji pokazuju da je Ledena vrlo brzo zauzela svoje mesto na tržištu (value market share YTD 1,4%), kao i porast svih brend parametara, a naročito atributa u domenu modernosti i inovativnosti, u odnosu na prethodnu godinu kao i uticaj na rast prodaje čitavog brenda Bananica koji beleži rekordnu volumensku prodaju od čak +40%.

Iako je plan bio da uradimo ograničenu seriju, "Ledena" je pokupila sve moguće simpatije potrošača i osluškivajući reakcije kupaca, odlučili smo da je uvrstimo u stalni portfolio za ovu godinu. Upravo ovakav inovativni pristup u poslovanju je zalog za budućnost i način za održavanje liderske pozicije na tržištu i imidža moderne kompanije koja prati svetske trendove.

U sledećoj godini obeležićemo 100 godina proizvodnje čokolade, dok Smoki obeležava svojih prvih 50 godina, pa su i ovi tako značajni jubileji povod da naše potrošače obradujemo sa još mnogo sjajnih iznenađenja, koja će još jednom potvrditi da su inovacije osnov daljeg razvoja i u sledećih 100.

[caption id="attachment_3927210" align="alignnone" width="830" height="554" signature_url=""]SmokiFoto: Atlantic Grupa[/caption]

  • Kakve trendove možemo očekivati u 2022. godini, kada je reč o konditorskoj industriji?

-Smatram da će društveno-ekonomsku situaciju i dalje većim delom diktirati pandemija koronavirusa, a slično očekujem i kada je reč o poslovanju unutar industrije. Veoma sam srećan što je Atlantic Grupa zaista brzo prilagodila svoje poslovanje uslovima koji su na snazi poslednje dve godine, a jedan od najznačajnijih rezultata brze reakcije i fleksibilnosti kompanije je primena svih mera zaštite od samog početka pandemije i bezbednost zaposlenih na najvišem mogućem nivou, kao i odlično organizovana proizvodnja i distribucija uprkos svim izazovima.

Nadalje, teško je u ovom momentu predvideti u kom smeru će se stvari odvijati, ali trenutni pokazatelji kod značajnog dela naših ključnih sirovina i pak- materijala, poput mleka u prahu, kakaa, jestivog ulja i alu folije, ukazuju da je već došlo do poskupljenja ili je ono izvesno, a isti je trend i kod glavnih energenata te logističkih i drugih usluga. Atlantic Grupa redovno prati kretanja na svetskim tržištima sirovina i materijala i aktivno preduzima mere zaštite od navedenih rizika inflatornog kretanja. Važno je napomenuti da su se tokom prvih devet meseci većim delom koristile postojeće zalihe ili primenjivali ugovorni uslovi iz prethodne godine, pa će se glavnina ovog negativnog uticaja realizovati do kraja godine, a tako će početi i sledeća poslovna godina. Vezano uz trenutne poremećaje u lancu nabavke i više transportne troškove u budućem razdoblju, ne očekujemo značajniji uticaj na dinamiku aktualnih investicija i naše ukupno poslovanje.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima