ZA SAMO 165 DINARA: Od utorka počinje zamena operatera u fiksnoj telefoniji

Procedura je sledeća: svaki korisnik dolazi kod operatora kod koga želi da pređe i podnosi zahtev. iPAK, oko 540.000 korisnika neće biti u mogućnosti da prenese broj u drugu mrežu, jer su priključeni na analogne i stare digitalne sisteme

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Vujke
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Činjenice

    30. mart 2014 | 15:45

    Koja je ovo glupost..izabereš operatera i plaćaš..u Hrvatskoj je to vrlo jednostavno..podneseš zahtjev a operateri između sebe sve to riješavaju i klijent nema nikakvih troškova zbog prijelaza..

  • Vladimir

    30. mart 2014 | 13:23

    Kad sam se doselio u NS za telefonski broj si morao Telekomu da platiš 1500€. Monopol, jedini operater i još traže tolike novce umesto da priključuju besplatno kako bi koristio. Samo zbog toga se automatski sada prebacujem kod drugog. Čekam ovo već 13 godina.

  • Banderaš

    30. mart 2014 | 11:37

    A zašto se placa novom operateru tih 165 dinara!,? Treba da budu sretni što im dolaze novi pretplatnici i donose pretplate!! Ovakva pljačka i iskorišcavanje ne postoji nigde . Sramota da niko ne štiti potrošače.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA