TELEKOM NA ZNAKOVNOM JEZIKU: Pomoć za više od 50.000 osoba sa oštećenim sluhom! (FOTO)
Zaposleni u poslovnicama "Telekoma Srbija" u Nišu, Pirotu, Prokuplju, Zaječaru, Boru, Vranju, Leskovcu, Kosovskoj Mitrovici, Gračanici i Ranilugu, kao i njihove kolege u ostalim gradovima u Srbiji, počeli su sa pružanjem usluga kompanije i na znakovnom jeziku
Korisnici Telekoma Srbija u svim većim poslovnicama u Nišu i južnoj Srbiji imaće mogućnost da budu usluženi i na znakovnom jeziku.
Nakon obuke, koja je završena dodelom sertifikata za uspešno savladane osnove znakovnog jezika, zaposleni u poslovnicama Telekoma Srbija u Nišu, Pirotu, Prokuplju, Zaječaru, Boru, Vranju, Leskovcu, Kosovskoj Mitrovici, Gračanici i Ranilugu, kao i njihove kolege u ostalim gradovima u Srbiji, počeli su sa pružanjem usluga kompanije i na znakovnom jeziku.
- Telekom Srbija započeo je projekat obuke zaposlenih u poslovnicama za komunikaciju na znakovnom jeziku pre godinu dana. Telekom Srbija osobama sa oštećenim sluhom nudi i posebne tarife, a povodom uspešnog završetka obuke, odlučili smo da obradujemo i sve škole u Srbiji koje pohađaju deca sa oštećenim sluhom i da im doniramo sredstva za nabavku interaktivnih tabli i opreme neophodne za izvođenje nastave. Zahvaljujući tome, učenici tih škola moći će jednostavnije i bolje da prate nastavu, što će značajno unaprediti proces sticanja znanja i nastavni proces uopšte - izjavila je Marija Bošković direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija.
Vili Hadžić, koordinator Regije Niš Telekoma Srbija, izrazio je zadovoljstvo zbog uspešno završene obuke koju je i sam pratio, kao i zbog velikog broja odgovornih akcija koje Telekom Srbija sprovodi na području Niša i tog dela Srbije. On je dodao i da je veoma značajno što će komunikacija sa korisnicima sa oštećenim sluhom biti olakšana i da se na taj način šalje pozitivna poruka osobama kojima se u našem društvu, nažalost, ne poklanja uvek dovoljno pažnje.
Projekat obuke na znakovnom jeziku za zaposlene u poslovnicama, Telekom Srbija je pokrenuo u saradnji sa Udruženjem tumača za lica oštećenog sluha Srbije (UTLOSS). Osobe sa oštećenim sluhom, kojih u Srbiji ima više od 50.000 i koje u svakodnevnoj komunikaciji koriste znakovni jezik, od sada će samostalno i bez posrednika moći da dođu do potrebnih informacija u svim posećenijim poslovnicama Telekoma Srbija u zemlji.
- U ime UTLOSS-a zahvaljujem se Telekomu Srbija Posle Beograda, Novog Sada i Kragujevca, u Nišu završavamo obuku zaposlenih. Polaznici su prošli osnove znakovnog jezika, a fokus je bio na konkretnoj komunikaciji zaposlenih sa korisnikom i uočavanju njegovih potreba. Ovom prilikom zahvaljujem se i polaznicima obuke koji su bili veoma zainteresovani za učenje tako da su sada, na kraju obuke, pokazali veoma dobro praktično znanje - izjavila je Julijana Miško, potpredsednica Udruženje tumača za lica ošetećenog sluha Srbije.
Završetak obuke u Nišu ujedno predstavlja i završetak projekta obuke u kom je učestvovalo ukupno 85 zaposlenih u poslovnicama. Tokom obuke zaposleni su savladali osnovne pojmove znakovnog jezika, a program je bio prilagođen delatnosti kompanije i obuhvatio je oko 800 odabranih gestova grupisanih u 16 tematskih celina.
Poslovnice na području Niša i južne Srbije u kojima su zaposleni obučeni za pružanje usluga na znakovnom jeziku su: Niš (1 - TC Forum, Obrenovićeva 42; Dragiše Cvetkovića bb; Obilićev venac 3), Pirot (Ćirila i Metodija 1a), Prokuplje (Jug Bogdanova 57), Zaječar (Nikole Pašića 71), Bor (Kralja Petra I 16), Vranje (Kralja Stefana Prvovenčanog 136), Leskovac (Trg Revolucije 21), Kosovka Mitrovica (Oslobođenja 1), Gračanica (Gračanica bb), Ranilug (Ranilug bb).
(Telegraf.rs)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.