Stopiran uvoz polovnjaka u Srbiju?

Problem s pregledima vozila imaju i špediteri širom Srbije, a u poslednjih nedelju dana više od 500 automobila čeka kontrolu u Beogradu

  • 14

Za samo nedelju dana od početka primene novog Pravilnika o uvozu polovnih automobila, došlo je do potpune blokade uvoza, odnosno carinjenja polovnjaka.

Tako makar tvrde špediteri i navode da više hiljada vozila u celoj Srbiji još uvek čeka uverenje o tehničkom ispitivanju, piše "Alo".

- Bez uverenja o ispitivanju vozila, ne možemo dalje u proces carinjenja, a situacija na terenu je takva da se jedno vozilo pregleda više od sat vremena. Iako u Ageniciji za bezbednost saobraćaja tvrde da imamo mogućnost da kontrolisanje vozila uradimo u šest institucija i na 166 ispitnih mesta, evo, konkretno u Subotici se to svelo samo na Auto-moto savez Srbije (AMSS) i prinuđeni smo da preglede radimo na tom mestu. Kakav je haos u pitanju, najbolje vam govori podatak da u zemlju svakodnevno uđe na desetine šlepera, a da svaki šleper nosi 10 automobila. Samo za ovih nedelju dana stvorio se ogroman čep od nekoliko hiljada vozila širom Srbije koja čekaju na uverenje o kontrolisanju automobila - rezigniran je Dragan Teodosijević, jedan od subotičkih špeditera.

On dodaje da je dodatni problem taj što špediteri moraju vozila u roku od 72 sata od ulaska u zemlju smestiti u magacin carinarnica.

- Magacini su prepunjeni, faktički više nemamo mesta za naša vozila, pa smo automatski u prekršaju. Ovo je strašno. Ne mogu da verujem da su dozvolili da novi pravlinik stupi na snagu, a da pritom ne obezbede uslove tehničke uslove na terenu, da se taj pravilnik i sprovodi. Na ovaj način su nas onemogućili da radimo, i čini mi se da je ovo smišljeno namerno, kako bi se u potpunosti blokirao uvoz polovnjaka - navodi Teodosijević.

Problem sa pregledima vozila imaju i špediteri širom Srbije, a kako navode njegove kolege u Beogradu, u poslednjih nedelju dana više od 500 automobila čeka kontrolu u glavnom gradu.

Preglede vrše: Centar motornih vozila AMSS, Mašinski fakultet Niš, Mašinski fakultet Beograd, Centar za motore i vozila Vinča, Fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu i Fakultet inženjerskih nauka u Kragujevcu.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Maja

    28. april 2014 | 12:50

    To moze samo u Srbiji.Sramota

  • made in great britain

    28. april 2014 | 13:23

    Ne to. Nego ne mogu da se dogovore koliko novaca da pokradu od naroda. Homologacija??? Primera radi,kad sam uvezao Astru iz Velike Britanije,za svoje potrebe,ne da je preprodam,nisu uvazili saobracajnu na kojoj kaze da je motor Euro4 dok su u isto vreme jos proizvodili i prodavali Zastavu i Jugo sa motorima koji koriste olovni benzin???

  • Crnogorac

    28. april 2014 | 13:27

    Cekaju da im gurnes nesto u dzep da bi utvrdili kako je sve u redu pa se natezu 1h oko toga...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA