NOVI PROBLEMI: Džermanvings odlazi sa beogradskog aerodroma?
Kompanija Džermanvings, prema saznanjima satja Aviokarta leteće do Beograda samo do kraja letnjeg reda letenja a to znači i odlazak s aerodroma Nikola Tesla.
Naime, avio-kompanija Džermanvings ukinuće liniju Štutgart - Beograd s početkom zimskog reda letenja krajem oktobra, a to će značiti i da se povlači s aerodroma "Nikola Tesla", pošto je liniju od Kelna do Beograda ukinuo pre dve i po godine.
Linija koja se ukida od oktobra se trenutno obavlja tri puta nedeljno avionom Airbus A319 sa 144 ili 150 putničkih mesta, a osim direktne veze Beograda sa Štutgartom putnicima iz Srbije omogućava i povoljne konekcije ka brojnim nemačkim i zapadnoevropskim gradovima i to po povoljnim cenama.
Prema planu matične kompanije, Džermanvings će postati njihov regionalni i evropski prevoznik koji će preuzeti celokupan Lufthanzin kratkolinijski i srednjolinijski saobraćaj između nemačkih gradova kao i između Nemačke i evropskih gradova. Jedino će linije Lufthanze iz glavnih čvorišta u Minhenu, Frankfurtu i Diseldorfu ostati matičnoj kompaniji.
Poslednji let ove kompanije će biti realizovan 23. oktobra, a nakon toga putnici će do Štutgarta moći da lete jedino avionima srpskog nacionalnog avio-prevoznika Er Srbije, koji tu liniju tradicionalno održava decenijama.
Džermanvings je još jedna od mnogih niskotarifnih avio-kompanija koje u poslednje vreme ukidaju linije iz Beograda. Norvidžan je od ovog leta ukinuo sezonsku liniju ka Kopenhagenu, dok je Vizer povukao jedan od dva svoja aviona iz Beograda i ukinuo linije ka Oslu i Briselu (aerodrom Šarloa), dok je druge linije znatno redukovao.
(Telegraf.rs)
Video: Dinčić: Vučićevo stanje trenutno zadovoljavajuće, za sat vremena napušta VMA
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Boki
Er Srbija tradicionalno odrzava te linije decenijama? A kolko to decenija postoji Er Srbija?
Podelite komentar
krava
zinuli za pare ovi nasi lopovi. Samo bi oni da lete i da cene sami mogu da biraju.
Podelite komentar
Lala
Sramota,zasto da arapi budu privilegovani a cene su im npr.iz Amsterdama i do 300e.Zasto se ne omoguci ljudima iz dijaspore da lete niskobudzetnim kompanijama?Ako je cena preko Wizzair-a 70-80 evra,kako to da Etihad drzi cenu na par stotina??
Podelite komentar