Kupci se najviše žale na Forma ideale!

- Postoji deo asortimana koji proizvodimo u našim proizvodnim kapacitetima i za koji u potpunosti odgovaramo, kao i deo asortimana proizvođača koji nemaju svoju maloprodajnu mrežu i koji mi prodajemo u našim salonima - kažu u kompaniji "Forma ideale"

  • 21

Prema podacima Udruženja za zaštitu potrošača kupci u Srbiji najviše se žale na kvalitet nameštaja i nepoštovanje rokova isporuke kompanije "Forma ideale".

- Kupci se uglavnom žale na kvalitet nameštaja, a veoma često i na to da prodavci ne poštuju rokove isporuke. I tačno je, jedna od kompanija na koju se najviše žale je "Forma ideale" - potvrdio je predsednik Upravnog odbora Asocijacije potrošača Srbije Zoran Andrejić.

Kako pišu "Naše novine", na internet forumima udruženja mogu se naći mnogobrojne primedbena račun proizvođača nameštaja, a najbrojnije su takođe one upućene na račun kompanije "Forme ideale".

- Kupila sam u "Forma ideale" nameštaj i kada je stigao primetila sam da je s velikom greškom i odmah to prijavila njihovoj službi za reklamacije. Gotovo godinu dana sam se preganjala s njima, ali uzalud. Na kraju su mi ponudili da izaberem drugi nameštaj, međutim, ja neću drugi, hoću svoj novac nazad u vrednosti koju je tada imao u evrima. Rekli su mi da ne može jer nemaju više isti takav nameštaj u radnji i ne znaju njegovu cenu - navela je nezadovoljna Marijana.

Još jedan nezadovoljni kupac požalio se na kvalitet robe koja mu je isporučena.

- Vitrina i komoda za dnevnu sobu su katastrofa. Stakla koja su deo tog nameštaja, koja su i njegov glavni adut, nisu uopšte peskirana već obična folija koja se pri prvom brisanju stakla skida! Prosto se razvlači za krpom! I sastavi su katastrofa. Iako sam odmah reklamirala, uzalud sam se preganjala s njima mesecima i na kraju digla ruke - piše na sajtu.

U "Formi ideale" kažu da je njihov servis prodaje nameštaja, koji uključuje isporuku i montažu, kao i postprodajni servis reklamacija, jedan od najrazvijenijih u zemlji.

- Postoji deo asortimana koji proizvodimo u našim proizvodnim kapacitetima i za koji u potpunosti odgovaramo, kao i deo asortimana proizvođača koji nemaju svoju maloprodajnu mrežu i koji mi prodajemo u našim salonima. Oni imaju svoje rokove prema nama, odnosno prema krajnjem kupcu. Tako recimo kada mi od dobavljača dobijemo paket sa nepotpunim bojem elemenata, ne možemo ga takvog isporučiti. A naši dobavljači su i iz Srbije, ali i iz inostranstva - objašnjavaju u ovoj firmi.

(Telegraf.rs)

 

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Predrag

    7. oktobar 2014 | 21:33

    Koliko para toliko muzike!

  • Vlada

    7. oktobar 2014 | 22:37

    Kada ce SRBIN da shvati da ne moze nesto da bude i kvalitetno i jeftino, kad treba da kupi gleda cenu a kad ga donese kuci kvalitet. Sad to sto je placeno 70% cene kvalitetnog proizvoda nek baci i kupi ono sto treba.

  • serlok

    7. oktobar 2014 | 23:18

    I losa reklama je reklama... A ljudi,realno,kupite CELU spavacu sobu za 25-30000din i bunite se sto krevet skripi ili fioka zapinje... Pa da se ima para za italijanski namestaj ne bi se kukalo,ali realno,ako platite nesto vrlo jeftino ne mozete da ocekujete"Nemacki"kvalitet

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA