Ambasador Majkl Kirbi posetio Zlatiborac! (FOTO)

- Mislim da je ova kompanija svesna svega toga i ako nastave s radom kao do sada mislim da će moći da budu veoma konkurentni i na evropskom tržištu. Što se tiče američkog tržišta, mogu biti uspešni i tamo - rekao je Kirbi

  • 6

Ambasador Sjedinjenih Američkih Država, Majkl Kirbi posetio je proizvodni kompleks kompanije Zlatiborac u Mačkatu. Ambasadoru su u toku posete predstavljeni proizvodni kapaciteti i poslovanje ove srpske porodične kompanije, kao i jedinstveni tradicionalni procesi proizvodnje po kojima su proizvodi Zlatiborca nadaleko poznati. U razgovoru sa ambasadorom Kirbijem generalni direktor Zlatiborca, Dušan Knežević, govorio je o kompaniji, njenim poslovnim planovima i tendencijama.

Nakon obilaska proizvodnog kompleksa Zlatiborca, ambasador Kirbi je izneo svoje utiske:

- U Beogradu sam imao prilike da probam proizvode ''Zlatiborca'' i uživao sam u njima, a ovde sam dobio prliku da vidim i kako se proizvode. Shvatio sam da se ovde radi o jedinstvenoj kombinaciji tradicije, starih receptura sa modernim načinom proizvodnje. Obišao sam celokupan proces proizvodnje, od trenutka kada meso ulazi u proizvodnju, kada se obrađuje, suši, pakuje i gotov proizvod sprema za isporuku. Iako je tehnologija moderna, neke od važnih stvari se i dalje obavljaju ručno, jako se insistira na kvalitetu, a podiže se i nivo kvantiteta. Video sam ovde sve nove sušare izgrađene po uzoru na stare tradicionalne, i jednu staru 130 godina kao primer vekovne tradicije. Primetio sam da je tehnologija sušenja u novim sušarama identična kao u toj staroj. Treba da ste ponosni na ovakvu vrstu proizvodnje, to je nešto što Srbiju čini specifičnom, a posebno mi je drago što sam čuo da je ovde zaposleno dosta mladih ljudi. Nadam se da će ''Zlatiborac'' osvojiti nova tržišta jer zaista poseduje kvalitetan proizvod - rekao je on.

Na pitanje da li ovakva firma može izvoziti na razvijena tržišta kakva su evropsko i američko, on je naveo da su za to velike šanse.

- Kad je u pitanju kvalitet imaju dobar razlog da tu i izvoze. Ovde su veoma posvećeni marketingu, a ne možete prodavati svoje proizvode ukoliko nemate dobru marketinšku strategiju. Poenta je u tome da vi morate da jurite klijente, a oni svakako neće trčati za vama. Mislim da je ova kompanija svesna svega toga i ako nastave s radom kao do sada mislim da će moći da budu veoma konkurentni i na evropskom tržištu. Što se tiče američkog tržišta, mogu biti uspešni i tamo ali je opet u pitanju marketing - rekao je Kirbi.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Chicago

    19. novembar 2014 | 11:02

    Samo kad pročitaš etiketu vidiš koliko to nema veze sa domaćim!

  • Giska

    19. novembar 2014 | 11:38

    G M O

  • mare

    19. novembar 2014 | 13:16

    Sve bi to lepo bilo da je meso sa Zlatiborskih pasnjaka i da nema dosta u kobasicama kojekakvih hemikalija da bi to izgledalo savrseno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA