ATLANTIC GRUPA u 2014. ostvarila prihode od 670,8 miliona eura!

U novembru 2014.godine, ova uspešna kompanija potpisala je ugovor o 100 postotnom preuzimanju kompanije Foodland sa sedištem u Beogradu i proizvodnim pogonima u podnožju Kopaonika, čiji najvažnji deo asortimana zauzima poznati brend ''Bakina tajna''.

  • 0

Atlantic Grupa je u 2014. godini ostvarila prihode od prodaje od 670,8 miliona eura, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 2,4 odsto. Dobit pre kamata i poreza (EBIT) iznosi 57,8 miliona eura i porasla je 3,8 odsto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 28,0 miliona eura i predstavlja rast od 2,6 odsto.

„Iako su 2014. godinu obeležili posebno teški makro i mikroekonomski uslovi, primarno smanjena lična potrošnja, snažna depresijacija ruske rublje, elementarne nepogode u regiji, kao i negativna kretanja većine tržišnih kategorija, Atlantic Grupa beleži prihode i profitabilnost u skladu sa najavljenim očekivanjima uz kontinuirano smanjenje zaduženosti. Ponosni smo na ostvareni rezultat, a u 2015. nastavljamo sa fokusom na dalji rast i internacionalizaciju poslovanja, upravljanje operativnim i finansijskim rizicima, održavanje likvidnosti i upravljanje finansijskim obavezama“, istakao je Emil Tedeski, pretsednik Uprave Atlantic Grupe.

U poslovanju Atlantic Grupe, 2014. godinu obeležili su uspešan početak distribucije Unileverovog asortimana (Knorr, Hellman's, Axe, Rexona, Brut, Signal, Coccolino, Domestos, Cif i mnogi drugi) na tržištu Hrvatske i Slovenije i izgradnja nove fabrike energetskih pločica Multipower iz asortimana sportske i aktivne ishrane u Industrijskom parku Nova Gradiška.

Foto: atlantic.hr Foto: atlantic.hr

U cilju dalje internacionalizacije poslovanja i jačanja brendiranog asortimana, u novembru 2014. Atlantic Grupa je potpisala ugovor o 100 postotnom preuzimanju kompanije Foodland sa sedištem u Beogradu i proizvodnim pogonima u podnožju Kopaonika, u naselju Igroš. Najvažniji deo asortimana Foodlanda pod brendom Bakina tajna obuhvata delikatesne slane namaze i umake, slatke namaze, kao i prirodne sirupe i sokove od svežeg voća i povrća.

Foto: Marko Todorović Foto: Marko Todorović

Posmatrano po tržištima, najveći rast od 17,4 odsto ostvaren je na tržištu Slovenije koje čini 15,8 odsto ukupnih prihoda od prodaje. Tržište Hrvatske je sa 25,1 odsto učešća najveće u ukupnom prihodu od prodaje i ostvarilo je rast od 6,3 odsto.

 

(Telegraf.rs)

 

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA