Najbolje muvanje na Fejsu (3. deo)

Biznismen, stidljivko, đonidep, osvajač, pevač, provodadžika, mladoženja, neki su od oblika Don Žuana na Fejsbuku. Neki pokušavaju novcem, neki patetikom, neki nude brak... Svako na svoj način pokušava da se dopadne, a svi imaju isti cilj

  • 0

Telegraf.rs danas predstavlja poslednji deo iz serijala o najzanimljivijim udvaračima preko društvene mreže Fejsbuk. I ovi kandidati su, svaki na svoj način, pokušali raznim varijantama da izmame kontakt željene osobe.

Neki pokušavaju novcem, neki patetikom, neki nude brak... Svako na svoj način pokušava da se dopadne, a svi imaju isti cilj.

1. Biznismen. Udvarači koji se oslanjaju na staru poslovicu: "Novac vrti gde burgija ne može", i to im je glavno sredstvo za pridobijanje lepše polovine. Dobar posao, svi zadovoljni, a posle - svašta može da se desi.

 

2. Stidljivko.  Udvarači koji barataju rečima, ali im manjka hrabrost, pa pokušavaju "preko preče, naokolo bliže". Na kraju nisu jasni ni sebi, ni drugima i niko ne zna šta je "pisac zapravo hteo da kaže".

 

3. Đonidep. Samouvereni "Donžuan" koji zna apsolutno sve o ženama, pogotovo kako razmišljaju i šta žele, pa su kratki i jasni. Još samo kad bi upalilo, sve bi bilo savršeno.

 

4. Osvajač. Opčinjeni svojim izgledom i stasom, ponosni na "hiljade i hiljade sklekova i zgibova",  pozivaju devojke na veoma jedinstven način da ih upoznaju.

 

5. Pevač. Formirane ili zvezde estrade u najavi imaju sklonost da one koje im se sviđaju pozivaju da budu deo njihovih muzičkih spotova, i da na taj način ostvare kontakt s njima.

6. Provodadžika. Ima i onih koji su baš stidljivi, pa ne smeju ni preko interneta da se udvaraju, već im je potrebna "pomoć prijateljice".

7. Mladoženja. Poslednji tip udvarača koji predstavljamo, ništa ne kalkuliše, već odmah nudi brak. Uvereni su da samo slika i status na Fejsu garantuje da je to baš žena s kojom bi da provedu ostatak svog života.

U anketi koja je sprovedena na Fejsbuku u Srbiji, čak  52 odsto posetilaca se izjasnilo da se "muvalo" putem Fejsbuka. U anketi je glasalo 350 posetilaca. Ako znamo da Srbija ima oko 2 miliona korisnika Fejsbuka, može da se zaključi da je oko milion ljudi imalo situaciju da baš uz pomoć Fejsbuka ostvari kontakt i možda krene u novu vezu.

(I. Mitkovski)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA