MANJINSKI MEDIJI U FOKUSU: Vodeći stručnjaci na regionalnoj konferenciji u Beogradu

Težište ovogodišnje konferencije biće na temama i razrešavanju dilema kako manjinski mediji u Srbiji i regionu razvijaju brendove svojih medija

  • 0

Četvrta regionalna konferencija posvećena manjinskim i lokalnim medijima održaće se 5. novembra u Beogradu, u Asocijaciji medija Srbije, pod nazivom "Razvoj medijskih brendova – da li smo spremni na promene?"

RAZVOJ MEDIJSKIH BRENDOVA: Regionalna konferencija posvećena manjinskim i lokalnim medijima

Konferenciju organizuju Magyar Szó, Media Change, Asocijacija medija Srbije, Heror Media Pont, Giacomelli media i Centar za razvoj manjinskih i lokalnih medija pod pokroviteljstvom Sekretarijata za kulturu i javno informisanje AP Vojvodine, Delegacije EU u Srbiji i EU Info Centra.

Težište ovogodišnje konferencije biće na temama i razrešavanju dilema kako manjinski mediji u Srbiji i regionu razvijaju brendove svojih medija i koliko su menadžmenti medija spremni da eksperimentišu sa svojim medija brendom/brendovima.

Na konferenciji će se postaviti i pitanje u kolikoj meri se tržište uključuje u proces razvoja manjinskih medijskih brendova i da li je horizontalno i vertikalno povezivanje manjinskih i lokalnih medija – novina ili jedini izlaz.

Učesnici konferencije, renomirani stručnjaci iz Srbije i regiona i zainteresovana šira javnost takođe će imati priliku da sagledaju medijsku sadašnjicu kroz pokušaj da odgovore na pitanje da li je proces promena u medijima indikator prevazilaženja dominacije politike u životu društva?

Cilj konferencije jeste da se kroz tri panela kod manjinskih i lokalnih medija unapredi razumevanje za potrebu i nužnost razvijanja novih komunikacionih strategija prema zajednicama sa kojima komuniciraju, prema novoj čitalačkoj publici i prema većinskom narodu i drugim manjinskim zajednicama kako bi ih zainteresovali za događanja u svojoj zajednici.

Foto: Tanjug/Jaroslav Pap Foto: Tanjug/Jaroslav Pap

Konferencija počinje u 9.30 časova, a kotizacija za učesnike je 10.000 dinara.

Prijavu na konferenciju možete popuniti u odeljku Prijavni list.

Generalni sponzor IV Regionalne konferencije posvećene manjinskim i lokalnim medijima je NLB Bank. Partneri konferencije su i kompanije Gorenje , Triglav i Bel Medic Group.

AGENDA KONFERENCIJE

I PANEL: FIZIKA I METAFIZIKA MEDIJA – SVET NA TACNI ILI U LONCU?

Moderacija: Kokai Péter, Magyar Szó

Zaneta Skerlev, BBC London

Robert Čoban, vlasnik izdavačke kuće Color Press Group

Zoltan Kozma, glavni urednik RTV Pannon

Ljubica Marković, Team Leader EU Info Centar

Atila Marton, odgovorni urednik 2. programa RTV Vojvodine

Foto: Tanjug/Jaroslav Pap Foto: Tanjug/Jaroslav Pap

II PANEL: EKSPERIMENT KAO KLJUČ RAZVOJA

Moderacija: Nataša Heror, Heror Media Pont

Ladeja Godina Košir, su-osnivačica i izvršna direktorka Giacomelli Media Ltd

Branko Greganović, Predsednik Izvršnog odbora NLB Banke

Narcis Selimić, Partner Research & Solutions

Tamara Krstić, direktorica marketinga, FIMEK i Pravni fakultet za privredu i pravosuđe, Novi Sad

Lynne Montgomery, potpredsednica Cotrugli Business School

Dubravka Urošević, Regional Account Director Universal Media tbc

III PANEL: PROMENE U LOKALNIM I MANJINSKIM MEDIJIMA

Moderacija: Jurij Giacomelli, osnivač i izvršni direktor Giacomelli media Ltd

Bojan Brezigar, Predsednik UO Primorski dnevnik, Slovenija

Maurizio Tremul, Predsednik UO Italijanska Unija, Slovenija

Massimo Sbarbaro, osnivač i direktor Rubedo, Slovenija

Nataša Heror, osnivačica i direktorka, Heror Media Pont

Od sada možete pratiti Telegraf i na Vajberu!

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA