"Direct Media" osvojila "Zlatni sempler" za kampanju "Telenor bankar"

Na jednom od najvećih festivala u oblasti marketinških i advertajzing komunikacija u regionu, kampanja "Telenor bankar" je osvojila zlatno priznanje u kategoriji Mobile

  • 0

Medijski sistem "Direct Media" osvojio je, na festivalu SEMPL u Portorožu, prestižnu regionalnu nagradu "Zlatni sempler" 2015. za kampanju "Telenor bankar".

Na jednom od najvećih festivala u oblasti marketinških i advertajzing komunikacija u regionu, kampanja "Telenor bankar" je osvojila zlatno priznanje u kategoriji Mobile.

Svemirska tehnologija pomaže oglašavanje na internetu

Ova kampanja predstavlja svojevrsnu inovaciju u oblasti advertajzinga, budući da su u kreiranju mobilne aplikacije primenjene poslednje tehnologije poput Virtuelne realnosti, dok je sam način promocije po prvi put upotrebljen na ovim prostorima.

Projekat je podrazumevao višemesečni angažman nekoliko desetina ljudi koji se sastojao od progamera, dizajnera, scenarista, producenata, glumaca... Uz pomoć savremene tehnologije Virtuelne realnosti kreirana je mobilna aplikacija Telenor banka Vodič, koja je za cilj imala da objasni sve postojeće usluge Telenor banke i kontakt sa korisnicima učini zanimljivim, a u isto vreme da pruži sve potrebne informacije koje su klijentu važne da komunicira sa budućim korisnicima.

Foto: Promo  Foto: Promo

Novak Đoković Fondacija i Direct Media potpisali ugovor o partnerstvu (FOTO)

Na ovogodišnjem SEMPL festivalu dodeljeno je ukupno devet Goldern Semplera, Grand Sempler i Top SEMPL nagrada.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA