Velika priznanja Beohemiji na prestižnom sajmu u Dizeldorfu (FOTO)

Dok Srbija otvara svoja prva poglavlja u pridruživanju Evropskoj Uniji, pojedine domaće kompanije i brendovi su najbolji ambasadori Srbije na tom putu.
Naime, kompanija Beohemija i njen brend omekšivača Duel, poneli su nekoliko laskavih priznanja na nedavno održanom sajmu „Euromold“ u nemačkom gradu Dizeldorf. Reč je o jednom od najprestižnijih sajmova iz oblasti dizajna i razvoja proizvoda koji već dve decenije okuplja eminentne svetske proizvođače.

Od ukupno 453 izlagača iz svih krajeva sveta, Beohemija je dobila diplomu za izvanredno dostignuće u razvoju robne marke Duel omekšivača za veš, diplomu za zaštitni znak brenda Duel, kao i diplomu i zlatnu statuetu za sajamski nastup.
Duel, kao vodeći srpski brend omekšivača za veš, svoj tržišni uspeh širom našeg regiona duguje kombinaciji dobrog poznavanja lokalnog potrošača i ekspertizi eminentnih stručnjaka Beohemije.
Za razliku od multinacionalnih kompanija koje svoje mirisne varijante omekšivača lansiraju globalno, Duel ima tu privilegiju da svoje mirisne note prilagođava potrebama i željama srpskih potrošača.

Svaki Duel omekšivač sadrži pečat koji navodi da je proizveden po IFRA standardima, a već kratka pretraga na internetu otkriva da je reč o esnafskom udruženju svih najvećih svetskih proizvođača parfema.
Dugotrajnost i intenzitet mirisa su najvažnije merilo kvaliteta svakog omekšivača na našem tržištu, ali proizvod ne može da bude uspešan ako ne obezbeđuje i prijatnu mekoću opranog veša i njegovo lakše peglanje.
U tom smislu, Duel može da se pohvali sopstvenim razvojem najsavremenije tehnologije omekšivača koja može da se meri sa najsavremenijim dostignućima vodećih svetskih kompanija. Pored uobičajenog uklanjanja statičkog elektriciteta i glačanja vlakana, Duel omekšivači doprinose većoj punoći i fleksibilnosti tkanine, čime se proizvodi osećaj svilenkaste mekoće na dodir.

Duelova tehnologija stvorila je proizvod koji modifikuje površinu vlakna, povećava hidrofilnost i smanjuje gužvanje tretirane tkanine. Podjednako dobar na pamučnim i sintetičkim tkaninama, Duel posle svega jednog pranja doprinosi boljem kvalitetu opranih odevnih predmeta.
Dok se naša zemlja sprema za članstvo u evropskoj porodici naroda, primer Beohemije i njegovog brenda Duel nam na najbolji način pokazuje kako se to radi u praksi. Cilj evropskih integracija mora da bude podizanje kvaliteta naše proizvodnje na evropski nivo, a ne prepuštanje proizvodnje kompanijama iz razvijenijih zemalja sveta.
Ukoliko ispunimo evropske standarde u našoj proizvodnoj praksi i našem potrošaču ponudimo kvalitet koji imaju potrošači u EU, ne samo naši potrošači, već i evropski stručnjaci, to će prepoznati i tretiraće naše kompanije kao važan deo svog tržišta. Duel je već otvorio veliki broj svojih poglavlja u ovom procesu.
(Telegraf.rs)
Video: Mrtav pijan NAGAZIO 200 NA SAT! Presretači zaustavili vozača (39) kod Loznice, odmah priveden
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dag
Opet sija,meni najmilija - Zvezda... ( Volim i Partizan,za Zvezdu sam - vezan.Al'ne volim duel ove dve ekipe,prokljucaju strasti i nekad - prekipe.)... Mala sala,cestitke iskrene,povuce te stih,pa se s'teme - skrene ...
Podelite komentar