VOLIMO SAMO NAJBOLJE: 8 od 10 Srba radije kupuje robu sa oznakom VRHUNSKOG KVALITETA!

U istraživanju, sprovedenom u januaru 2016. na reprezentativnom uzorku od 1.200 građana Srbije, 79,3 odsto ispitanika je reklo da bi radije kupovali proizvode i usluge koji nose zlatnu medalju za kvalitet QUDAL

  • 3

Da je domaćim potrošačima bitno šta konzumiraju, potvrđuje istraživanje međunarodne organizacije Icertias, prema kome osam od deset građana Srbije radije kupuje proizvod ili bira uslugu koja ima zlatnu oznaku vrhunskog kvaliteta QUDAL (QUality meDAL).

U istraživanju, sprovedenom u januaru 2016. na reprezentativnom uzorku od 1.200 građana Srbije, 79,3 odsto ispitanika je reklo da bi radije kupovali proizvode i usluge koji nose zlatnu medalju za kvalitet QUDAL, saopštila je danas organizacija Icertias, koja ima sedište u Švajcarskoj.

KADA BISMO IMALI GOMILU PARA: Evo šta bi Srbi kupovali jer misle da je najkvalitetnije!

QUDAL znak, kako se dodaje, mogu da nose samo one kompanije, proizvodi i usluge koje potrošači sami odaberu u nezavisnim tržišnim istraživanjima, kao one koji im prema ličnom iskustvu i iskustvu njihovih bližnjih nude najviši nivo kvaliteta.

Za svaku istraženu kategoriju, samo jedan proizvod (ili usluga) može nositi QUDAL znak s maksimalnih pet zvezdica za kvalitet, i to onaj koji se zahvaljujući najvećem broju glasova srpskih potrošača plasirao na vrh svoje kategorije.

NAGRADE ZA BEOGRADSKA PREDUZEĆA u izboru za najbolje SRPSKE BRENDOVE

Prema svom iskustvu i mišljenju, srpski potrošači su svoj glas za top kvalitet dodelili proizvodima i uslugama kao što su: Mercedes (porodični automobili), Zara (lanac trgovine odeće), Milford (čaj), Rio Mare (riblje konzerve), Vitalis (musli za doručak), Zlatiborac (pršut), Nectar (džem), Bakina Tajna (ajvar), L''Oreal (šampon za kosu), Barilla (testenina), Milka (čokolada), Air Serbia (avio-kompanija), Samsung (mobilni telefon), i drugima, navodi se u saopštenju Icertiasa.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Јасмина

    11. februar 2016 | 23:17

    Није тачно,да је скупље и боље...Чак је много тога,од горе наведеног лошег квалитета...

  • Srbija

    15. april 2016 | 01:19

    Kakva milka? Najbolja cokolada je NaJlepse zelje! Milka je sam secer!

  • Sloba

    21. februar 2016 | 20:23

    E moji glupi zemljaci pa nije cudo da srbija nece nikad da staje na naoge samo se bunite i zalite na vladu a sami niste sposobni da kupite vase proizvode znaci vec sami kazete da sami neznate nista da proizvedete sreca da nas u inostranstvo stize zelja za domovinu pa kupujemo srpske proizvode inace bi se zatvorila i najmanja fabrika

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA