OSTAO JE JEDAN DAN DO POČETKA DANA KOMUNIKACIJA U ROVINJU: Evo šta očekuje sve posetioce

Festivalski program u četvrtak otvara predavanje Kristijana Klite, koordinatora društvenih mreža IKEA-e za Jugoistočnu Evropu na temu "Let’s ‘kill’ the digital strategy - integrating digital into the business"

  • 0

Četvrto izdanje Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja počinje sutra u Rovinju u hotelu Lone. Ove godine očekuje se rekordan odaziv učesnika za koje su organizatori pripremili bogat konferencijski program posvećen najnovijim svetskim trendovima i izvoznom potencijalu hrvatske kreativne industrije.

Već tradicionalno, na Danima komunikacija dodeliće se najvažnije strukovne nagrade za kreativnost i doprinos marketinških komunikacija IdejaX, Mixx, Effie te po prvi puta nagrada Young Lions za mlade agencijske profesionalce.

Festivalski program u četvrtak otvara predavanje Kristijana Klite, koordinatora društvenih mreža IKEA-e za Jugoistočnu Evropu na temu "Let’s ‘kill’ the digital strategy - integrating digital into the business", u kojem će objasniti kako integrisati digitalne u poslovne strategije s ciljem unapređenja poslovanja i odnosa kompanija prema svojim potrošačima.

U petak su na rasporedu lideri svetske marketinške industrije među kojima se ističu Ivan Pols iz agencije Adam&Eve koja je zaslužna za jednu od napoznatijih božićnih reklama "Man On The Moon" za kompaniju John Lewis, Lisa Larson iz Švedskog instituta koja je radila na projektu "Curators of Sweden" i jedan od najboljih predavača festivala Eurobest Rogier Vijverberg. U petak je na rasporedu i prvi deo platforme "Export Stage" u kojoj će investitor i preduzetnik Nenad Bakić razgovarati s predstavnicima hrvatske kreativne industrije koji su svoje proizvode i usluge uspeli da izvezu van granica Hrvatske.

Foto: Promo/Dani komunikacija Foto: Promo/Dani komunikacija

U subotu se program nastavlja inspirativnim predavanjima višestruko nagrađivanog digitalnog stručnjaka Krisa Hoeta, Francesa Ursa - brend menadžera iz kompanije Procter&Gamble, stručnjaka za ponašanje potrošača Toma Tejsa i drugih, ali uključuje i domaće snage koje će govoriti o tome kako Hrvati koriste medije i kakav je utjecaj prodajnih prostora na ponašanje ljudi.

U neformalnom delu programa, učesnike u petak i subotu očekuju dva networking panela PPP, već svima dobro poznatu "Pivu poslije programa", kao i zabavni deo koji u petak uključuje Fun(k)tastični koncert with Ante Gelo Band i subotnji nastup benda Lollobrigida.

Sve dodatne informacije možete pronaći na web stranici festivala www.danikomunikacija.com.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA