Građanima Kikinde stigla kamata za odnošenje smeća: Iznosi tačno 1 dinar, a treba da se plati u 6 rata. Kako? (FOTO)

-Ne znam kako bih prokomentarisao ovo što smo dobili da platimo, to je sramota. Još nam stoji da ukoliko ne platimo ovu kamatu obračunaće nam novu. Moglo je to i drugačije da se uradi - napominje Kikinđanin M. L.

  • 3

Građani Kikinde koji su od kompanije  FCC  Kikinda d.o.o. čija je delatnost odnošenje komunalnog otpada, dobili februarske račune, ostali su neprijatno iznenađeni kada im je uz redovan račun pristigao još jedan u kojem stoji  da u roku od pet dana moraju da izvrše uplatu kamate na ime duga za komunalne usluge. Kamata koja je pristigla mnoge Kikinđane je iznenadila, nasmejala, a potom i naljutila,  jer kamata na pojedinim računima iznosi dinar, dva a neki građani moraju da plate i 0,30 dinara.

-Dobila sam da platim 0,30 dinara  kamatu na ime duga za neisplaćene komunalne usluge. Pitam kompaniju kako su došli na ideju da im za 0,30 dinara platim i poštarinu 45 dinara. Zašto nam nisu stavili tu kamatu uz račun pa bismo platili. Na računu mi piše da dug mogu da platim u tri ili šest rata. Da li se ovo neko igra sa nama ili šta?! -objasnila nam je sugrađanka Dragana Grujić koja je neprijatno iznenađena postupkom ove kompanije.

Ni M.L. iz Kikikinde nije bolje prošao, njemu je pristigla kamata od 2,63 dinara.

-Ne znam kako bih prokomentarisao ovo što smo dobili da platimo, to je sramota. Još nam stoji da ukoliko ne platimo ovu kamatu obračunaće nam novu. Moglo je to i drugačije da se uradi - napominje Kikinđanin.

I mnogi drugi nezadovoljni građani izrazili su negodovanje zbog ovakvog načina obračuna.

- Dobio da iznos od 0.63 pare platim u tri jednake rate! A to znači da treba u tri puta da im dam iznos od 0.21 para? A tih  apoeni u opticaju ni nema već odavno – požalio se Dragan Kukilo.

Foto: Telegraf Foto: Telegraf

Građani kažu da će svoje obaveze izmiriti na vreme, ali da im rok od pet dana nije dovoljan. Tim povodom reagovala je i  kompanija “FCC environment” sa sedištem u Beogradu  kratkim saopštenjem da do sada nisu obračunavali kamate  i da su morali na ovakav način da građanima skrenu pažnju na dug koji nisu izmirili.

-Uz račun za februar stiglo je obaveštenje o visini kamate na dugovanje, a prikazani iznos kamate nije proknjižen. Kako bi naši sugrađani imali dovoljno vremena da izmire svoja dugovanja rok je produžen do 15. aprila - saopštila je Ana Babić iz službe za komunikaciju ove kompanije.

Ispred kompanije “FCC” u Kikindi u Ulici Vojvode Putnika broj 1. građani već danima prave red zahtevajući objašnjenje.

Foto: Telegraf Foto: Telegraf

Iz Udruženja potrošača Kikinde kažu da je došlo do nesporazuma i najvažnije je da na osnovu dopisa iz februara neće biti tužbi niti respresivnih mera ka potrošačima.

-Na sastanku sa predstavnicima kompanije “FCC” razjašnjeno je saopštenje koje je uznemirilo sugrađane, sve reklamacije i žalbe potrošači mogu uložiti na šalterima javnih preduzeća i prostorijama UPOK-a - rekao je Darko Cvijan, predsednik Udruženja potrošača u Kikindi.

Ni saopštenje da dug mogu platiti uz račun građane nije smirilo, jer su iznenađeni postupkom ove kompanije, pa najavljuju da će svoja dugovanja izmiriti i to u nekoliko mesečnih rata.

Kako biste vi rešili ovaj matematički problem? Odgovore ostavite u komentarima.

Daljinac baner

(Dragana Ivanić)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Vojvodjanin

    18. mart 2017 | 15:09

    E, dragi moji Banacani. Sami ste izglasali da vam Beogradjani kroje sudbinu u vasem ataru.

  • Vesna

    18. mart 2017 | 15:00

    Jednostavno zamenila bih firmu za drugu koja će poštovati potrošače.

  • zoran

    18. mart 2017 | 16:30

    Vrlo prosto bih resio problem.Pocepao bih racun.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA