• 0

E-business konferencija "Konverzija" u Banjaluku dovodi najznačajnije regionalne stručnjake za internet prodaju i marketing!

Banjaluka će 7. i 8. aprila biti domaćin jedne od najznačajnijih e-Business konferencija u regionu pod imenom "Konverzija", koja će na jedno mesto dovesti više od 20 najvećih regionalnih stručnjaka iz oblasti online marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih medija

  • 0

Konferencija "Konverzija", koju zajedničkim snagama organizuju agencije SEO.ba i Grape, biće održana u hotelu Jelena. Dvodnevni program biće podeljen u dve konferencijske sale, u kojima će predavanja teći paralelno. Listu predavača i celi program možete pogledati ovde.

Centralne teme ove konferencije su trendovi i aktuelno stanje u sferama oglašavanja, kreiranju sadržaja i osmišljavanja online biznis modela. Poseban akcent je stavljen na činjenicu da je izloženo znanje primenjivo na lokalno tržište, kao i da su predavači veoma iskusni u praktičnoj primeni tog znanja. Predavanja su slojevita, tako da svi mogu naučiti nešto novo, bilo da su početnici ili eksperti.

- Cela konferencija je bazirana na kvalitetu predavača. Mnogo godina smo učestvovali u raznim konferencijama i na svakoj su se isticali jedan ili dva stručnjaka kvalitetom i načinom prezentacije. Mi smo nastojali da pozovemo upravo one predavače koji su nam ostali u pamćenju i koji su se godinama kroz praksu dokazali kao stručnjaci. I sam ću pozorno slušati najmanje deset predavanja, jer od tih ljudi sam do sada mnogo naučio i siguran sam da ću i ovaj put naučiti dosta toga što ću odmah sutra moći primeniti - rekao je za Telegraf Nedim Šabić, priznati online marketing stručnjak na Balkanu i u Nemačkoj i jedan od organizatora

Na spisku od top 20 predavača nalaze se stručnjaci kao što su Istok Pavlović, Haris Čusto, Dragan Varagić, Zinka Bardić, Edin Mehić, Nenad Pantelić, Nemanja Đurić, Mladen Stojanović, Jelena Radovanović, Robert Petković i Aleksandra Petrovski. Pored pojedinačnih predavanja, zanimljive će biti i panel diskusije, gdje će panelisti često imati dijametralno suprotne stavove, što će sigurno dovesti do jako produktivne diskusije oko praktične primene znanja i efikasnosti istog.

Konferencija nije namenjena samo online marketing i PR stručnjacima, nego i svima onima koji vode brigu ok svoje online prezentacije - bilo to kroz web stranicu, web shop ili SaaS rešenje. Mnogo će moći naučiti i startupi te frilanseri, posebno o monetizaciji kroz web te osmišljavanju dugoročnih biznis modela.

Biće reči o Facebook i Google Adwords oglašavanju, merenju i praćenju kroz Google Analytics te optimizaciji za pretraživače (SEO), koji služe za promociju sadržaja koji smo kreirali. Napraviti kvalitetan sadržaj je druga centralna tačka, gde će predavači pokazati kako napraviti kvalitetan i viralan sadržaj. Uz to, PR stručnjaci će pokazati kako se danas treba pristupati u odnosima sa javnošću i kako reagovati u kriznim momentima firme sa stanovišta PR-a. Najuspešniji među predavačima će pokazati jednu od veština koja je njihov biznis katapultirala na prvo mesto. To su često stvari koje zanemarimo, a oni će nam otkriti sve sitne detalje kako su to radili.

Prema rečima Nemanje Krecelja, direktora agencije Grape i organizatora, ideja za konferenciju se pojavila veoma davno, međutim sve ove godine nije bilo pravo vreme za događaj na ovom nivou, jer je znanje o trendovima u ovoj oblasti jako sporo dolazilo u naš region. Konačno je došlo vreme kada je broj stručnjaka koji imaju zavidan nivo znanja dovoljno velik, a emancipacija publike koja je željna kvalitetnih predavanja i saveta iz oblasti e-businessa primetna.

Kotizacije su dostupne već od 86€ (sa PDV-om) za studente, a cena regularne dvodnevne kotizacije iznosi 172€ (sa PDV-om). Za čitaoce Telegrafa organizator je pripremio 10% popusta, koji možete ostvariti tako što iskoristite kupon "TELEGRAF" tokom narudžbe. Kupon važi do 30. marta!

Više o konferenciji, predavačima i predavanjima možete saznati ovde.

Značaj konferencije su prepoznali i podržali Unicredit banka, Red Bull, Grad Banja Luka, te firme Vitinka, Prointer i Teleklik.

(Telegraf.rs/ PR)

Komentari

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima