Rekordno izdanje Dana komunikacija okupilo najveća imena komunikacijske industrije

- Neizmerno smo ponosni na visoki standard ovogodišnjih Dana komunikacija koje je privuklo gotovo 50 odsto više učesnika u odnosu na prošlu godinu - rekla je Dunja Ivana Balon, direktorka festivala Dani komunikacija

  • 0

Komunikacijska industrija okupila se od 30. marta do 2. aprila u Rovinju. Tamo je, naime, u organizaciji HURA-e i IAB-a Hrvatska održano peto izdanje festivala Dani komunikacija koji je pred publiku doveo neka od najvećih svjetskih imena na području tržišnih komunikacija te time privukao rekordan broj od 2.400 registrovanih učesnika.

- Neizmerno smo ponosni na visoki standard ovogodišnjih Dana komunikacija koje je privuklo gotovo 50% više učesnika u odnosu na prošlu godinu - rekla je Dunja Ivana Balon, direktorka festivala Dani komunikacija.

Balonova ističe da je prema prvim statistikama ovo izdanje podiglo lestvicu za sledeću godinu.

- U tri dana festivala kroz tri paralelna programa u tri pune dvorane posetioci su poslušali 16 internacionalnih predavača, među kojima neke zaista velike zvezde poput političkog konsultanta Aleksa Brauna i kontroverznog osnivača torentskog portala The Pirate Bay Pitera Sundea. Istakla bih i izvrsne panele, radionice, diskusije i partije. Na četiri strukovna takmičenja Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions prijavljeno je sveukupno 227 takmičarskih projekata te uz rekordan broj projekata imamo i rekordan broj dodeljenih nagrada, čak 50. Festival je održan iznad svih naših, poprilično visokih, očekivanja - rekla je Dunja Ivana Balon.

Foto: Pixsell/Dani komunikacija Foto: Pixsell/Dani komunikacija

Najveću pažnju posetilaca izazvao je suosnivač portala The Pirate Bay, Piter Sunde, koji je pričao o odgovornosti i moći u deljenju sadržaja u digitalnom svetu. Krcata glavna dvorana festivala imala je priliku slušati kontroverznog zagovaratelja slobodnog pristupa sadržajima te saznati sve projekte kojima se bavio od samoga začetka portala za torente.

U delu predavanja o moći u digitalnom svetu, Sunde je istakao da je važno osvestiti da je svakome od nas pružena prilika da bude kreator sadržaja te da tako utičemo jedni na druge. S druge strane, to je svakako jedna značajna moć koju treba koristiti na odgovoran način.

Uz Pitera Sundea, na Danima komunikacija gostovali su: Natasa Jen (partnerka, Pentagram), Čak Porter (suosnivač, Crispin Porter + Bogusky), Jasuharu Sasaki (glavni kreativni direktor, Dentsu Aegis Network), Aleks Braun (politički konsultant, SKDKnickerbocker), Aleksandra Viler (donedavna potpredsednica za digitalni marketing, Starbucks), Fredrik Ost i Erik Kokum (suosnivači, agencija SNASK), Veselin Popov (Centar za psihometriju, Cambridge), Mark Šajler (suosnivač, DO Lectures), Simon Kuk (direktor takmičenja, Cannes Lions) i brojna druga imena.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA