Došao je kralj neljubaznim šalterskim radnicima: Ako imate primedbu na njih, samo uradite ovo!

Možete da ocenite kakvu ste uslugu dobili kada ste upisivali dete u vrtić, školu ili recimo kada ste vadili lična dokumenta i overavali zdravstvenu knjižicu

  • 3

U toku je kampanja "Ja u centru pažnje" Evropskog pokreta i Centra za evropske politike u okviru koje će se prikupljati mišljenja, iskustva i ocene građana o kvalitetu javnih usluga i javne uprave u Srbiji.

Evo kako da za 5 sekundi saznate u kom vam je statusu zdravstvena knjižica,

Od juna olakšice i za firme: Evo kako će se overavati zdravstvene kartice i šta to znači za poslodavce

Možete da ocenite kakvu ste uslugu dobili kada ste upisivali dete u vrtić, školu ili recimo kada ste vadili lična dokumenta i overavali zdravstvenu knjižicu, što u Novom Sadu, na primer, može biti poprilično mučno.

Vaše sugestije biće smernica nadležnim ministarstvima kako da poboljšaju kvalitet tih usluga.

- Samim dolaženjem na portal nudi vam se opcija od četiri vrste usluga gde vi jednim klikom odaberete oblast u okviru koje biste želeli da podelite to svoje iskustvo. Ako ste imali negativno iskustvo u domu zdravlja, vi odaberete tu grupu usluga i esejski možete da obrazložite šta su bili razlozi vašeg nezadovoljstva - ukazuje Jelena Ribać iz Evropskog pokreta u Srbiji.

Na konkretne probleme treba dati konkretne odgovore. Njih će dobiti i nadležne institucije. Objave će biti anonimne.

Ipak, oni koji ne žele da iskustva dele preko interneta, moći će da ih podele na licu mesta. Akcija će biti organizovana i u 12 gradova i opština u Srbiji.

Svoju kritiku možete uputiti OVDE.

Daljinac baner

(Telegraf.rs / RTS)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA